خبرهای داغ:
شاهرود_ نشست تخصصی کارگروه‌های هشتگانه قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابردر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۱۸۹۹
|
۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳

بهره مندی ۵۰۰ دانش آموز از خدمات قرارگاه جهادی عدالت تربیتی در شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، این نشست با حضور معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، معاونین و مسئولان کارگروه‌های هشتگانه به منظور هماهنگی و عملیاتی نمودن وظایف محوله برگزار گردید.
سید محمد موسوی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به بهره مندی ۵۵۶ دانش آموز از خدمات قرارگاه؛ خرید تجهیزات لازم، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و اردو‌های جهادی و دوره‌های آموزش خانواده ویژه مدارس کم برخوردار و حاشیه شهر را ضروری دانست و بر پیگیری دقیق برنامه‌های ابلاغی، تعیین میزان پیشرفت اجرای طرح‌های جهادی و آسیب شناسی فعالیت‌ها تاکید کرد.
کمبود نیروی انسانی مهم‌ترین چالش پروژه مهر ۱۴۰۲
همچنین در راستای برنامه ریزی فعالیت‌ها و تمهید مقدمات بازگشایی مدارس و با هدف تبیین وظایف و اقدامات کارگروه‌های مرتبط درسطح مدیریت، جلسه ستاد پروژه مهر شهرستان شاهرود، با حضور معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان، معاونین و مسئولان کارگروه‌های ششگانه برگزار شد.
سید محمد موسوی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان و رئیس ستاد اجرایی پروژه مهر، با تاکید بر بازخوانی اقدامات سال گذشته و شناسایی نقاط قوت و ضعف، آفت پروژه مهر را اهمال کاری و سهل انگاری در انجام امور دانست و گفت: تنظیم تقویم اجرایی ستاد به منظور پیشبرد هماهنگ مسئولیت‌ها و وظایف کارگروه‌های مختلف ضروریست.
او در ادامه با توجه به حجم قابل توجه بازنشستگان شهرستان، تشدید کمبود نیروی انسانی را مهمترین چالش پروژه مهر در سال تحصیلی آینده دانست و بر ساماندهی بهینه نیروی انسانی و استفاده از ظرفیت استمرار خدمت فرهنگیان به عنوان راهکار‌های جبران کمبود معلم تاکید کرد.
بهره مندی ۵۰۰ دانش آموز از خدمات قرارگاه جهادی عدالت تربیتی در شاهروددر ادامه هادی عامریان معاون آموزش متوسطه و دبیر ستاد اجرایی پروژه مهر، ضمن تبیین دستورالعمل ابلاغی اظهار داشت: نظارت بر اقدامات پروژه مهر در سطح شهرستان و مدارس به طور مستمر پیگیری می‌شود و انتظار می‌رود مسئولان کارگروه‌ها با مطالعه دقیق شرح وظایف و تنظیم صورتجلسات، گزارش منظمی را از فعالیت‌های خود ارائه دهند.
پیگیری اجرای ۲۵۰۰۰ مترمربع آسفالت مدارس، تامین تجهیزات و ملزومات آموزشی، اجرای بهسازی و شاداب سازی فضای مدارس در قالب طرح شهید عجمیان، تحویل کتب درسی، سنجش بالغ بر ۳۵۰۰ نوآموز بدو ورود به دبستان، ارائه گزارش روزانه ثبت نام و کلاس بندی توسط مدیران مقطع ابتدایی و چالش کمبود نیروی انسانی اهم موارد مطرح شده در گزارشات اعضای ستاد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار