خبرهای داغ:
شاهرود_ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود گفت: این دانشگاه صلاحیت انجام فعالیت‌های آموزشی را در زمینه حمل و نقل ریلی از سوی وزارت راه و شهرسازی کسب کرده است.
کد خبر: ۹۵۲۱۸۵۴
|
۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲

دانشگاه آزاد مجری دوره‌های آموزشی وزارت راه و شهرسازی شدبه گزارش خبرنگار بسیج، اسمعیل علی‌بیکی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود جزء ۱۴ مؤسسه، سازمان و دانشگاهی است که توانسته مجوز آموزش تخصصی حمل ونقل ریلی را از سوی وزارت راه و شهرسازی کسب کند، به این ترتیب در تفاهم‌نامه‌هایی که مقدمات آن با مدیرکل راه‌آهن شمال‌شرق فراهم شد از این پس این دانشگاه میزبان کارشناسان و کارکنان این اداره‌کل است.
او اضافه کرد: براساس مجوز صادره، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در چهار زمینه سیر و حرکت مسافری، ناوگان، خط و ارتباط و علائم، صلاحیت فعالیت آموزشی از سوی وزارت راه و شهرسازی را دارد که با توجه به رشته‌های مرتبط موجود در این دانشگاه و امکانات علمی، کارگاهی و آزمایشگاهی می‌تواند در این زمینه‌ها کمک زیادی به سیستم راه‌آهن باشد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود گفت: در این دانشگاه دوره‌های مختلفی با ارگان‌های موجود برگزار می‌شود و این روند یکی از رویکرد‌های مهم برای این مجموعه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار