خبرهای داغ:
شاهرود_ شهردار شاهرود با اشاره به اینکه عزم جدی مدیریت شهری در اجرای پروژه‌های متعدد زیرساختی سازمان عمران و بازآفرینی در شهر توسعه و پیشرفت را دربردارد، افزود: اولویت راهبردی شهرداری شاهرود اجرای پروژه‌های زیرساختی است.
کد خبر: ۹۵۲۰۵۴۶
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷

اجرای پروژه‌های متعدد زیرساختی شهرداری شاهرود در سازمان عمران و بازآفرینی شهریبه گزارش خبرگزاری بسیج، محسن احمدی در جلسه با مدیران و سرپرستان سازمان عمران و بازآفرینی شهری با بیان اینکه شهرداری شاهرود با اجرای پروژه‌های زیرساختی، چون احداث و ساماندهی بوستان‌های محله‌ای در نقاط مختلف شهر، احداث پروژه‌های ورزشی با هدف توسعه امر ورزش همگانی، رفع گره‌های ترافیکی و اصلاح هندسی، تجهیز و ایمن‌سازی تقاطع‌های سطح شهر، عملیات ساماندهی و بهسازی معابر با رویکرد ارتقای کیفیت محیط شهری، روشنایی و نورپردازی‌های سطح شهر، اجرای عملیات‌های زیر ساختی، چون تقاطع سه سطحی میدان ولایت، پارکینگ گاراژ توکل، پارک مشاهیر، اتمام پروژه نیمه تمام ستاره شرق، میدان الغدیر و... در راستای توسعه و پیشرفت شهر گام برمی‌دارد، افزود: توزیع متوازن امکانات شهری یکی از اولویت‌های مهم این مجموعه است.
او با تأکید بر اینکه اقدامات ارزشمندی در راستای اجرای عملیات‌های زیرساختی در حوزه‌های عمران، تاسیسات، ترافیکاقدامات امانی، فنی و شهرسازی و... در سازمان عمران و بازآفرینی شهری اتفاق افتاده است، ابراز داشت: احداث تقاطع سه سطحی، نهضت آسفالت، ساماندهی معابر پیاده، اصلاحات هندسی و رفع گره‌های ترافیکی، نورپردازی و انجام قرارداد‌های مرتبط با هر بخش و... از جمله اقدامات اجرایی این سازمان است که در سطح شهر شاهد اجرای آن هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار