خبرهای داغ:
شاهرود_ راوی بین المللی دفاع مقدس گفت: در جنگ هیبریدی امروز دشمنان تلاش دارد کار را تمام کند و هجمه سنگین و نفس گیر است و باید حواسمان را جمع کنیم.
کد خبر: ۹۵۲۰۴۱۲
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳

دشمن در جنگ هیبریدی امروز می‌خواهد کار را تمام کند/ولایت مداری رمز پیروزی استبه گزارش خبرنگار بسیج، حاج حسین یکتا در جمع ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس شاهرود در مسجد غربا این شهر در سخنانی با بیان اینکه ما بچه‌ها قم و لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب (ع) رزمندگان شاهرودی را با دایی رضا و معنویت می‌شناسیم، اظهار کرد: بعد از شهادت مهدی زین الدین در کشتارگاه مریوان دایی رضا با آن سخنرانی بچه‌ها را آرام کرد و ما آن تصویر را همچنان به یاد داریم.
او با بیان اینکه شما رزمندگان صبح عملیات کربلای چهار را به یاد دارید، افزود: هیچ فکر نمی‌کردیم بعد‌ها به زیارت امام حسین (ع) برویم و صدام دار زده شود پیاده روی اربعین با جمعیت میلیونی و وفاق مردم ایران و عراق عمیق شود.
این راوی بین المللی دفاع مقدس با اشاره به سخنان امام راحل و درستی آن بیانات، گفت: ما جهاد فی سبیل الله رفتیم و جنگ نرفتیم و شهیدان هنوز رخ نشان ندادند تاکنون و امام راحل می‌فرماید «سال‌ها باید بگذرد تا جایگاه شهدای ما معلوم شود».
یکتا ادامه داد: امام راحل فرمود «راه قدس از کربلا می‌گذرد و جنگ‌با صدام منتهی به فتح فلسطین است» و مقام معظم رهبری نیز می‌فرماید «قضیه فلسطین کلید رمز آلود فرج امت اسلامی است و بزودی نماز در بیت المقدس است» این بیانات نشان می‌هد انگار فرج امت در فلسطین است.
دشمن در جنگ هیبریدی امروز می‌خواهد کار را تمام کند/ولایت مداری رمز پیروزی استاو با تاکید بر اینکه پرچم جمهوری اسلامی واقعا بالاست، تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی دو تربیت داشت یکی در دامن خانواده و دفاع مقدس و یکی تربیت ولایی که از زمانی که فرمانده سپاه قدس شد تربیت پیدا کرد.
این فرمانده دوران دفاع مقدس با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری و توجه دادن به نسل نوجوان و جوان در قله نشینی و اقتدار آینده نظام اسلامی، گفت: رهبری انقلاب، شب‌های عملیات کربلای پنج را شب‌های قدر انقلاب اسلامی بیان و هر کس عملیات کربلای پنج را فراموش کند اسمش از اردوگاه انقلاب اسلامی خط خواهد خورد را مورد تاکید قرار می‌دهند و این نشان از این است که همیشه در جنگ سخت هستیم و نفس گیر است و باید آماده و محکم باشیم.
یکتا با تاکید بر اینکه هر چه به قله نزدیک می‌شویم هوا کمتر می‌شود، افزود: این هوای نفس ماست که در حال مبارزه هستیم و امروز توحید و توکل و توسل ما مورد هدف است چرا که این عوامل تفکر و اندیشه ساز و سبب رشد و تعالی است.
او اضافه کرد: سفر دل شروع شده است و به نیت و اخلاص ماست و دهه ۷۰ و ۸۰ و نودی‌های در این میدان هستند و به ظهور نزدیک هستیم و رهبری تاکید دارند جوانان خود را برای تمدن نوین اسلامی آماده کنند و این‌ها را امام انقلاب دارد خوب رصد می‌کند و می‌بینند.
این پژوهشگر حوزه دفاع مقدس با تاکید بر اینکه یارگیری امام زمان (عج) شروع شده است و خدا با ماست، افزود: در جنگ هیبریدی امروز دشمنان تلاش دارد کار را تمام کند و هجمه سنگین و نفس گیر است و باید حواسمان را جمع کنیم.
او با تاکید بر اینکه باید مانند دهه شصت غم خوار مردم و یکرنگ و یکدل باشیم چرا که جوانان ما آن زمان را می‌بینند و الگو قرار دهند، گفت: امروز پیشکسوتان جهاد و شهادت باید در جهاد تبیین با تبعیت از ولایت صدای ولایت را به همه برسانند و آن روی سکه جهاد تبیین این است که بیعتی‌ها بیایند و اتمام حجتی‌ها بروند.
در این مراسم دعای ندبه توسط مصطفی اویس قرنی قرائت و سیدیوسف حسینی به تلاوت قرآن پرداخت و عباس اکبریان روایتی کوتاه بیان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار