مسئول نمایندگی ولی فقیه کانون وابستگان سپاه، نقش آفرینی بیش از ۱۷۵ هزار وابسته سپاه در ماموریت های فرهنگی را یک فرصت گرانبها برای تولید قدرتِ نرم نظام اسلامی برشمرد و گفت: پاسداران بازنشسته در خدمت نظام و انقلاب اند و به این خدمت افتخار می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۲۰۱۹۳
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۵

بازنشستگان سپاه یک فرصتند که برای نظام اسلامی تولید قدرت می کنند/تجربه وابستگان سپاه در خدمت به نظام و انقلاب

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، حجت الاسلام محمود دهقانی در حاشیه همایش وابستگان روحانی سپاه امام رضا علیه السلام در مشهد مقدس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با قدردانی از برگزار کنندگان این همایش اظهارکرد: بازنشستگان سپاه روزگاری در صف مقدم دفاع از انقلاب بودند و تمام داشته های خود را برای این انقلاب به میدان آوردند و امروز هم پس از بازنشستگی در عرصه دفاع از نظام اسلامی لحظه‌ای دریغ نخواهند کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه کانون وابستگان سپاه با اشاره به اینکه اینگونه همایش‌ها علاوه بر اینکه می‌تواند بستری برای انس گرفتن بیشتر با یکدیگر باشد، بیانکرد: سنگر های جدیدی که نظام به آنها نیاز دارد می‌تواند از دل این همایش‌ها بیرون و افراد را سازماندهی کند.

دهقانی تصریح کرد: پیشنهاد می کنم مسئولان در این گونه همایش‌ها حضور یابند و مشکلات و معایب کارهای مدیریتی خود را از زبان این عزیزان که در سطح جامعه هستند، بشنوند تا بتوانند مدیریت بهتری داشته باشند.

ضرورت نقش آفرینی بیش از ۱۷۵ هزار وابسته سپاه در ماموریت های فرهنگی

حجت الاسلام دهقانی با اشاره به اینکه بازنشستگان برای نظام اسلامی تولید قدرت می کنند، ابرازکرد: بیش از ۱۷۵ هزار وابسته در سپاه پاسداران می توانند یک ظرفیت بسیار گرانبها برای ایفای نقش در ماموریت های فرهنگی امروز باشند که با کوله باری از تجربه، بسیاری از گره ها، در سطح جامعه به دست این عزیزان قابل حل است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه کانون وابستگان سپاه در پایان با قدردانی از فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه السلام برای برپایی این همایش تاکید کرد: این حرکت، الگوی خوبی برای دیگر استان‌ها نیز می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار