خبرهای داغ:
مسئول سیاسی تیپ ۱۲ قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: لازمه پیشرفت در اقتصاد، پیشرفت‌های نظامی و موشکی است.
کد خبر: ۹۵۲۰۱۰۳
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سید محمدحسن موسویان، کارشناس مسائل سیاسی در جمع کارکنان گردان‌های امام حسین (ع) شهرستان‌های شاهرود، میامی و بسطام، ضمن اشاره به وضعیت سیاسی دنیا گفت: دنیا در حال تغییر و تحولات بسیار مهمی است و کشور ما هم از قاعده جدا نیست و ما هم درگیر تحولات مختلف سیاسی، نظامی، اقتصادی و ... هستیم.

موسویان ادامه داد: مواردی باید در کنار هم قرار بگیرد که اقتصاد جامعه‌ای سر و سامان بگیرد و بحث تکنولوژی، امنیت، نظامی، و ...از جمله این موارد هستند. و دستاوردهای اخیر نظامی کشور در موضوع موشکی، دستاورد بزرگی است که می‌توان در همین موضوع تفسیر شود.

موسویان افزود: در زمان شاه آمریکایی‌ها فرمول‌های اقتصادی کشور را به شاه دیکته می‌کردند، که همان فرمول توسعه وابسته به غرب بود. که منجر به تورم در ایران می‌شد و نتیجه و هدف نهایی آنها هم تجزیه ایران به ۵ کشور بود. (چه با شاه و چه بدون شاه) و از همان زمان فشارهای اقتصادی به کشور افزایش یافت. که اسناد آن در لانه جاسوسی به دست آمد که نمایندگان امریکا می‌گفتند ما در آستانه موفقیت هستیم (موفقیتی که همان تجزیه ایران بود). و امروز هم دشمن همین هدف را دنبال می‌کند و تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی با همین هدف علیه ملت ایران اسلامی انجام می‌شود.

موسویان در پایان گفت: با اقتدار در تمامی حوزه‌ها نظیر امنیتی، سیاسی، نظامی می‌توان به امنیت پایدار اقتصادی دست یافت و اینها همه مکمل یکدیگر هستند. لذا دشمنان ما از پیشرفت‌های نظامی و موشکی ما هم ترس دارند. چرا که می‌دانند در سایه قدرت و اقتدار نظامی است که می‌توان با خیال راحت در منطقه و دنیا تجارت و واردات و صادرات کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار