نماينده ولي فقیه استان خراسان رضوی، گفت: امام راحل نظام مقدس جمهوری اسلامی را با کمک مردم به راه انداخت و دین را به زندگی و مدیریت اجتماعی مردم بازگرداند تا دین بر بشریت حاکم شود و معادلات استکبار را برهم زند.
کد خبر: ۹۵۱۸۵۸۹
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، مراسم سی و چهارمین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و گرامیداشت شهدای قیام خونین پانزدهم خرداد با حضور آیت الله علم الهدی نماينده ولي فقیه در استان، سردار افراسیابی، جانشین سپاه امام رضا(ع) به میزبانی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج مقداد و بسیجیان حوزه ۵ مقداد در حسینیه رهروان شهدا با حضور اقشار مختلف مردم و بسیجیان برگزار شد.

در این مراسم نماينده ولي فقیه استان خراسان رضوی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای قیام پانزده خرداد، اظهارکرد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دین از زندگی مردم و مدیریت اجتماعی حذف شده بود، اما با آمدن انقلاب اسلامی دین به زندگی و مدیریت اجتماعی بازگشت و معادلات سیاسی استکبار را برهم‌ زد و زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) شد.

آیت الله سید احمد علم الهدی با اشاره به سالروز رحلت امام خمینی (ره) در ۱۴ خرداد ماه بیان کرد: در این روز دو واقعه قابل توجه به وقوع پیوست که یک مورد رحلت امام راحل و دیگری آغاز رهبری حضرت آیت الله خامنه ای است، رهبری که بنا به فرمایش امام راحل "نعمتی است که خدا به ما داده است".

وی تصریح کرد: استکبار جهانی گمان می کرد که انقلاب اسلامی با ارتحال امام راحل دیگر ثبات و قوام ندارد، لذا آنان برنامه زیادی برای بعد از رحلت امام داشتند، در حالیکه این انقلاب با رهبری حضرت آیت الله خامنه ای نه تنها تداوم یافت بلکه به سایر نقاط دنیا نیز صادر شد.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه انقلاب اسلامی دنیا را تغییر داده است، افزود: امروز حاکم قطعی بر این منطقه که نگین دنیا است، دین و انقلاب اسلامی و رهبری و از همه بالاتر مهدی موعود (عج) است و دشمن با این مسئله مشکل دارد.

آیت الله علم الهدی در ادامه به مساله کشف حجاب یا بی حجابی برخی بانوان و دختران اشاره و بیان کرد: پشت موضوع کشف حجاب اهداف استکبار دنبال می شود تا دین از سر زبانها بیافتد، استکبار می خواهد با این ابزار دین را از حاکمیت در کشور براندازد.

خاطرنشان می شود این مراسم با مرثیه سرایی ذاکر اهل بیت (ع) حاج صادق آهنگران به پایان رسید.

 

خبرنگار: مبین شريعتمداریان 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار