خبرهای داغ:
در سالروز میلاد امام رضا (علیه السلام) صورت گرفت:

دیدار جمعی از خدام رضوی با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی

امروز و همزمان با میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام)، جمعی از خدام رضوی با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۵۱۷۱۳۹
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، به مناسبت سالروز میلاد امام رضا (علیه السلام) و دهه کرامت امروز اعضای ستاد دهه کرامت و جمعی از خدام رضوی همراه با پرچم سبز حرم امام رضا (علیه السلام) با آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدار کردند.

آيت‌الله عبادی با تبریک دهه کرامت، خدمت کردن به ائمه اطهار علیه السلام را یک سعادت برای افراد دانست و گفت: این یک توفیق است که نصیب شما شده و خداوند این توفیق و سعادت را به شما داده است که به ائمه اطهار و مردم در راه اسلام خدمت می‌کنید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: خدمت به اسلام و تبیین مسائل اسلامی و شرعی یک مسئله‌ای است که ریشه در تکوین و تشریح را دارد و شما باید همواره در این راه خدمت به اسلام و ائمه اطهار از ثابت قدم باشید.


وی گفت: امروز باید توطئه‌های دشمنان اسلام و جنایات و دسیسه‌های آنان را مد نظر داشته باشید و همواره از ولایت فقیه تبعیت کنید تا دشمنان اسلام نتوانند به اهداف شوم خود برسند.

آیت الله عبادی افزود: امروز علاوه بر مسلمانان و شیعیان که ولایتمدار هستند در کشور‌های مختلف و ادیان غیر شیعه هم برای ائمه اطهار احترام و ارزش قائل هستند و علما، بزرگان و دانشمندان و صاحب نظرهم به ائمه اطهار محبت دارند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار