خبرهای داغ:
گردان ۱۲۴ امام حسین (علیه السلام) :

اجرای گروه سرود ترنم انقلاب به مناسبت دهه کرامت و سالروز آزادسازی خرمشهر در یادواره های شهدا

به مناسبت دهه کرامت و سالروز فتح خرمشهر گروه سرود ترنم انقلاب در یادواره های شهدا در اردوگاه درچه با حضور خانواده شهدا وجانبازان، پیشکسوتان، مردم محلی، رزمندگان و بسیجیان گردان ۱۲۴ امام حسین (علیه السلام)، در محل اردوگاه درچه به اجرای برنامه سرودهای متنوع پرداختند.
کد خبر: ۹۵۱۶۸۰۳
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴ امام حسین (علیه السلام)، به مناسبت دهه کرامت و سالروز فتح خرمشهر گروه سرود ترنم انقلاب در یادواره های شهدا در اردوگاه درچه با حضور خانواده شهدا وجانبازان، پیشکسوتان، مردم محلی، رزمندگان و بسیجیان گردان ۱۲۴ امام حسین (علیه السلام)، در محل اردوگاه درچه به اجرای برنامه سرودهای متنوع پرداختند.

فرمانده گردان ۱۲۴ امام حسین(علیه السلام) گفت: باتوجه به کلام امام خمینی(ره) در مورد آزاد سازی خرمشهر که فرمودند: خرمشهر را خدا آزاد کرد ما وظیفه خود می دانیم که در حد توان گردان در جهت هر چه با شکوه برگزار شدن برنامه های جشن آزادسازی خرمشهر که مصادف شده با دهه کرامت و میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(علیه السلام) همکاری کنیم.

این فرمانده گردان در ادامه گفت: خرمشهری که صدام با غرور،نام زیبای خرمشهر را عوض کرد و اسم بی مسمای المعمره را برآن چسباند واعلام کرد در صورتیکه ایران خرمشهر را پس بگیرد،من کلید بصره را در اختیار آنها میگذارم،اشغال خرمشهر اشغال مقداری خاک نبور بلکه اشغال و اسارت ارزشهای الهی بود.

این فرمانده بیان داشت: در همین راستا گروه سرود ترنم انقلاب بسیجیان گردان ۱۲۴ امام حسین (علیه السلام) در یادواره هایی که در سطح شهر وشهرستان برگزار می شد در یادواره ها، میادین شهر، خیابانها، محله و روستا های اطراف به اجرای برنامه پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار