خبرهای داغ:
به مناسبت دهه ی کرامت در نطنز:

حضور کاروان «زیر سایه خورشید» در جمع پایوارن سپاه ناحیه نطنز

به مناسبت دهه کرامت آئین استقبال از خدام و پرچم متبرک امام رضا (ع) در قالب کاروان معنوی «زیر سایه خورشید» در سپاه ناحیه نطنز برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۶۵۷۷
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، همزمان با دهه کرامت، میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) و میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) مردم ولایت مدار شهرستان نطنز امروز با حضور در سپاه ناحیه نطنز به استقبال از پرچم متبرک و خدام بارگاه علی ابن موسی الرضا (ع) رفتند.

پایوران سپاه ناحیه نطنز ، با میهمان نوازی به استقبال خادمان امام رضا(ع) رفته و سپس خدام حریم رضوی با همراه داشتن پرچم متبرک آن امام همام به عنوان سفیران معنوی در جمع پاسداران و بسیجیان شهرستان نطنز رفتند تا فضا رنگ و بوی امام رئوف به خود بگیرد.

حجت الاسلام و المسلمین جواد محمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نطنز در این مراسم گفت:  دهه کرامت با عطر خادمان حرم امام رضا(ع) در شهرستان همراه شده واین موضوع بسیار ارزشمندی است.

وی افزود: گاهی خداوند بندگان خود را با یک جذبه مورد آزمایش قرار می‌دهد و امروز نیز این توفیق شامل ما شده تا در کنار مضجع نورانی شهدا، پرچم امام رضا را که باب رحمت و واسطه فیض الهی است، زیارت کنیم.

وی ضمن تشکر از خدام باکرامت علی ابن موسی الرضا(ع) که با حضور خود عطر، بو و پرچم امام رضا را در این شهرستان ولایتمدار و مضجع نورانی شهدا، طنین انداز کردند، گفت: امیدوارم این پرچم با عظمت با برگزاری مراسمات مختلف جذبه ای برهمه قلوب شود.

وی  در ادامه این مراسم اظهار داشت: با ورود کاروان خادمان حرم رضوی در شهرستان نطنز جلوه های معنوی خاصی ایجاد شده و شهرستان حال و هوای امام رضایی گرفته و عطر شمیم حرم رضوی در شهرستان پراکنده می شود.

وی استقبال پرشور مردم از خدام حرم امام رضا (ع) را نشان از قلب پاک و باصفای اقشار مختلف مردم به خاندان اهل‌بیت (ع) دانست و گفت: این برنامه معنوی باعث تبیین معارف رضوی و نشر فرهنگ محبت اهل بیت، مهرورزی و بیان کرامات امام رضا (ع) برای محبان این امام رئوف است.

در پایان این مراسم  مدیحه‌سرایی و بیان کرامات زندگی هشتمین نور آسمان امامت و ولایت، عیادت از بیماران، دیدار با خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم و حضور در مراسم باشکوه در جشن دهه ی کرامت از دیگر برنامه های خدام حریم رضوی در شهرستان نطنز است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار