خبرهای داغ:
گردان۱۱۶حضرت امام حسین(علیه السلام) :

ویژه برنامه سوگواری شهادت امام جعفر صادق(علیه السلام)در منطقه ی کربلای ایران مشهد اردهال

مراسم سوگواری با حضور دسته جات عزادار، امام جمعه اردهال، مردم شهید پرور روستاهای اطراف، رزمندگان وبسیجیان گردان۱۱۶حضرت امام حسین(علیه السلام) در محل کربلای ایران مشهد اردهال برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۱۳۳۶۱
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از  لشکر۱۴حضرت امام حسین(علیه السلام)، به مناسبت شهادت هفتمین اختر تابناک امامت و ولایت امام جعفر صادق(علیه السلام) مراسم سوگواری با حضور دسته جات عزادار، امام جمعه اردهال،  مردم شهید پرور روستاهای اطراف، رزمندگان وبسیجیان گردان۱۱۶حضرت امام حسین(علیه السلام) در محل کربلای ایران مشهد اردهال و در جوار امامزاده حضرت علی بن محمد باقر(علیه السلام) برگزار گردید.

فرمانده ی گردان۱۱۶حضرت امام حسین(علیه السلام)  با اعلام این خبر گفت: بسیجیان این گردان در قالب دسته ی عزای  سنتی به صورت هیات زنجیر زنی و سینه زنی با مداحی ذاکر اهل بیت کربلایی سید محسن مسعودی به عزاداری  پرداختند.

امام جمعه منطقه مشهد اردهال حضرت آیت الله سلیمانی در این مراسم باشکوه بیان داشت: حضرت امام صادق (علیه السلام) به ‌عنوان بنیان‌ گذار مذهب شیعه خدمات بزرگ و فراموش ناشدنی را در زمینه علمی و فقهی به مسلمانان ارائه کرده است.

ایشان ضمن بیان اینکه تربیت انسان‌های عالم و شایسته و پرورش و آموزش شاگردانی با ویژگی‌ها و تخصص‌های خاص از مهم‌ترین ویژگی‌های امام صادق (علیه السلام) بوده  افزود: امام صادق (علیه السلام) چهار هزار شاگرد با درجات علمی بالا و با ایمان تربیت کردند که هرکدام از این شاگردان در زمینه‌های مختلف علوم اسلامی مانند فقه، کلام و فلسفه مهارت خاصی داشتند و زبانزد جهان و مردم آن زمان بودند.

ایشان تأکید کرد: جایگاه و مقام امام صادق(علیه السلام) در جامعه باید بیش از گذشته تبیین شود و اهداف آن حضرت در جامعه برای جوانان و نوجوانان تبلیغ شود.

لازم به ذکر است که مراسمی به همین مناسبت روز قبل از این برنامه، در حسینیه شهید صیادی ساختمان گردان با حضور برخی ازاعضای ستاد نماز جمعه و تعدادی ازپیرغلامان سید الشهدا (علیه السلام) شهر راوند و مدیحه سرایی جانباز سرافراز ذاکر اهل بیت جناب آقای راستین و سرباز وظیفه احمدیان، پایوران، نیروهای وظیفه و بسیجیان گردان۱۱۶حضرت امام حسین(علیه السلام) در محل ساختمان گردان برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار