خبرهای داغ:

اردوی جهادی دامپزشکی شهرستان سرخه انجام شد

مسوول بسیج سازندگی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه از سپاشی کلیه دامداری های روستا افتر در سرخه بالغ بر 500 میلیون ریال به مناسبت هفته بسیج سازندگی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۱۸۵۴
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت هفته بسیج سازندگی، اردوی جهادی دامپزشکی شهرستان سرخه در قالب تیم های واکسیناسیون، معاینه و درمان، آموزش و ترویج، سمپاشی دام و  جایگاه دام با حضور مدیرکل دامپزشکی استان و برخی از مسئولین استانی و شهرستانی در روستای افتر در سرخه انجام شد.

جواد عبدالهی مسوول بسیج سازندگی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: این اقدام با همکاری بسیج سازندگی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه، اداره جهاد کشاورزی و اداره دامپزشکی شهرستان انجام گرفته است.

او افزود: این برنامه در چهار محور در قالب واکسیناسیون دام سبک و سنگین، واکسیناسیون طیور، آموزش و ترویج سمپاشی اماکن دامی برگزار شد.

مسوول بسیج سازندگی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه تصریح کرد: در طی این اقدام کلیه دامداری های روستا پوشش داده شده و 94 واحد دامداری سمپاشی و 165 مورد معاینه و درمان رایگان شدند.

عبدالهی در خاتمه گفت: در طی این اقدام جهادی، نزدیک به 500 میلیون ریال هزینه و 35 لیتر سم بالغ بر 42 هزار متر مربع سمپاشی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار