خبرهای داغ:

از برگزاری برنامه های ورزشی تا گشت محله محور در محله اسلامی سرخه

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه از برگزاری گشت محله محور بسیج و برنامه های متنوع ورزشی در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۱۵۰۰
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای برنامه های اجرایی پایگاه های مقاومت بسیج برادران شهرستان سرخه فعالیت ورزشی گل کوچیک میان بسيجيان پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه برگزار شد.

محمدرضا جلال فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: فعالیت های ورزشی به صورت مداوم و روزانه در قالب برنامه های مختلف فوتبال دستی، تنیس روی میز، فوتسال و فوتبال با استقبال پرشور نوجوانان و جوانان در پایگاه و یا سالن ورزشی برگزار می شود.

او افزود: به همت مسوول تعلیم و تربیت پایگاه حلقات صالحین بسیج در رده های مختلف سنی، کودکان، نوجوانان، جوانان در قالب حلقه های صالحین شهید علی اکبر ادهم، شهید محمدتقی فیض و شهید علیرضا ابراهیمی با تاکید بر مسجد محوری و حضور در بسیجیان در مسجد، در مسجدامام حسن مجتبی (ع) تشکیل می شود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) ادامه داد: همچنین جلسه کارگروه جهاد فرهنگی در جهت اجرای بهتر مراسم ها و فضاسازی ها در خصوص دهه کرامت و رحلت امام خمینی (ره) تشکیل و اعضا نظرات خود را در جهت آذین بندی فضا و دیگر برنامه های اجرایی عنوان کردند.

جلال با اشاره به اینکه گشت محله محور رضویون با حضور ۱۵ نفر از بسیجیان برگزار شد، گفت: یکی از عرصه‌های مهم بحث ایجاد امنیت و آرامش در حوزه استحفاظی است که باید انجام گیرد. بسیجیانی که در این طرح مشارکت دارند از خود محله ها هستند و آشنایی خوبی نسبت به منطقه خود دارند.

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار