خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

آموزش و پرورش قرارگاه مقابله با دشمن در جنگ فرهنگی است

همدان-فرمانده سپاه نهاوند گفت: در جنگ تمام عیار فرهنگی که دشمن نسل جوان را هدف قرار داده است، قرارگاه مقابله با این جنگ آموزش و پرورش بوده و معلمان در جهاد تبیین موثرترین و تاثیرگذارترین قشر محسوب می‌شوند.
کد خبر: ۹۵۱۰۸۱۸
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی مختاری در دیدار با کارکنان آموزش و پرورش نهاوند، خزل و حوزه علمیه خواهران نهاوند ضمن گرامیداشت مقام معلم و شهید مطهری اظهار کرد: معلمی شغل مقدسی است و رسالت خانواده بزرگ آموزش و پرورش تربیت نسل آینده ساز و در تراز گام دوم انقلاب اسلامی است و در اهمیت این شغل، مقام معظم رهبری فرمودند معلمان افسران سپاه پیشرفت کشور بوده و همه ما زیر بار منت معلمان هستیم.

وی افزود: در این جنگ تمام عیار فرهنگی که دشمن نسل جوان را هدف قرار داده است، قرارگاه مقابله با این جنگ آموزش و پرورش بوده و معلمان عزیز ما در راستای جهاد تبیین موثرترین و تاثیرگذارترین قشر محسوب می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ادامه داد: ماموریت بسیج دانش آموزی و فرهنگیان سپاه در آموزش و پرورش در راستای برنامه‌های تربیتی، فرهنگی و بصیرتی بوده و در سال جاری برنامه‌ها با قوت بیشتری دنبال خواهد شد و همچنین ماموریت‌هایی همچون جهاد تبیین، جوانی جمعیت و دومین کنگره ۸ هزار شهید استان در مهر ماه سال جاری مجموعه آموزش و پرورش با سپاه شهرستان می‌توانند برنامه‌های خوبی را در راستای منویات مقام معظم رهبری داشته باشند .

وی افزود: با شکل گیری انقلاب اسلامی حوزه‌های علمیه خواهر نیز به عنوان یک مرکز دینی توسعه پیدا کرده و طلبه‌های تربیت شده در این حوزه علمیه در آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها ما مشغول به تحصیل هستند.

مختاری گفت: با توجه نقش و جایگاه بانوان کشور اسلامی در خانواده و اجتماع، حوزه‌های علمیه می‌توانند در تعمیق معنویت و اخلاق اسلامی در بین بانوان نقش موثری داشته و در راستای فرمان رهبری در موضوع جهاد تبیین و جوانی جمعیت و کلاس‌های بصیرتی اقدامات خوبی را انجام دهند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار