خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند:

مشکلات فرهنگی نیازمند بودجه است/در حق نهاوند کم لطفی شده است

همدان-فرماندار نهاوند کار فرهنگی را لازمه توسعه و پیشرفت شهرها دانست و گفت: متأسفانه در بحث بودجه فرهنگی به شهرستان نهاوند کم لطفی شده و مشکلات فرهنگی نیازمند بودجه است.
کد خبر: ۹۵۱۱۱۰۲
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
مشکلات فرهنگی نیازمند بودجه است/در حق نهاوند کم لطفی شده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ضرغام احمدوند در جلسه پشتیبانی کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان اظهار کرد: کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان در راستای منویات مقام معظم رهبری که فرمودند «زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست»، برگزار می‌شود.

وی گفت: در راستای کنگره ۸ هزار شهید استان همدان جلسات مختلفی را به برکت خون شهدا برگزار کردیم و با خانواده‌های معزز شهدا دیدار و از آنان دلجویی کردیم و این دیدار و سرکشی‌ها باید مستمر باشد و به مشکلات این خانواده‌ها رسیدگی شود.

فرماندار نهاوند افزود: شهرستان نهاوند به واسطه اینکه مردمی انقلابی دارد همواره پای کار نظام و انقلاب بوده و در تمام یادواره‌های شهدا حضور پررنگ آنها را می‌توان مشاهده کرد.

وی تصریح کرد: مادران و بانوان نهاوندی نیز در راستای فرهنگ ایثار و شهادت گام بر می‌دارند و همیشه پای کار نظام هستند.

احمدوند با اشاره به برگزاری ۱۴۰۱ برنامه فرهنگی در دهه مبارک فجر سال گذشته در راستای کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان بیان کرد: هر کار فرهنگی که در شهرستان انجام می‌شود باید در راستای این کنگره باشد و نهایت تلاش خود را خواهیم کرد که برنامه‌ها را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم.

وی در ادامه کار فرهنگی را لازمه توسعه و پیشرفت شهرها دانست و گفت: متأسفانه در بحث بودجه فرهنگی به شهرستان نهاوند کم لطفی شده و مشکلات فرهنگی نیازمند بودجه است.

فرماندار نهاوند در پایان امام جمعه نهاوند را یک نعمت بزرگ برای شهرستان دانست و گفت: امام جمعه نهاوند یک نعمت بزرگ و محور وحدت برای شهرستان هستند که از ایشان کمال تقدیر و تشکر را دارم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار