خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام فاضلیان:

پیروزی در جبهه فرهنگی و عقیدتی سیاسی نیازمند برنامه‌ریزی است

همدان-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: همانطور که در جبهه نظامی با برنامه‌ریزی موفق شدیم اکنون جبهه فرهنگی، عقیدتی سیاسی است، اگر در اینجا هم برنامه‌ریزی کنیم در جبهه فرهنگی پیروزی حاصل می‌شود
کد خبر: ۹۵۱۰۸۲۲
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان در نشست بصیرتی کارکنان سپاه، بسیجیان و مسئولان عقیدتی حوزه‌های مقاومت سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه باید درس بدهیم و یا درس بخوانیم، اظهار کرد: گفت: ما از پیغمبر(ص) شخصیتی بالاتر در عالم بشریت نداریم و نباید هیچگاه از علم و تعلیم غافل شویم.

وی افزود: انقلاب ما، انقلاب عقیدتی است، دشمنان در مورد مسئله حجاب برنامه‌ریزی کردند سنگرهایی را فتح کردند، ما نیز باید با برنامه‌ریزی پیش برویم و با توجه به اینکه قاعده‌مند عمل می‌کنند ما نیز باید قاعده‌مند عمل کنیم‌.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی در باب فضیلت عالم و اهمیت کسب علم گفت: مردم سه گروه هستند؛ دانشمند خداشناس، دانشجوی در راه رستگاری و فرومایگانی بی اراده و سرگردان كه هر دعوتی را اجابت می‌كنند و به هر طرف كه باد بیاید به همان طرف می‌روند، از نور دانش روشنایی نمی‌گیرند و به پایگاه محكمی پناه نمی‌برند.

وی بیان کرد: همانطور که در جبهه نظامی با برنامه‌ریزی موفق شدیم هم اکنون جبهه فرهنگی، عقیدتی سیاسی است، اگر در اینجا هم برنامه‌ریزی کنیم در جبهه فرهنگی پیروزی حاصل می‌شود اما اگر بدون برنامه‌ریزی و بی قاعده پیش برویم عواقب خطرناکی به دنبال خواهد داشت‌.

در پایان این نشست از قاریان قرآن محافل قرآنی ماه رمضان در سپاه بهار، خادم قرآن،  مربیان و مدیران عقیدتی حوزه‌های مقاومت سپاه ناحیه شهرستان بهار، سرگروهان طرح‌های شهید عزیزالله، شهید بهنام محمدی و شهید فهمیده، خبرنگاران افتخاری بسیج، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار