خبرهای داغ:
حجت الاسلام حمزه:

شهید مطهری بهترین سیرت و صورت را در جریان انقلاب و انقلابی‌گری داشت

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: معلمان و مروجان فرهنگی هادیان و مربیان سیاسی باید از شهید مطهری معلم حقیقی علم و عمل پیروی کنند که بهترین سیرت و صورت را در جریان انقلاب و انقلابی‌گری داشت.
کد خبر: ۹۵۱۰۸۰۲
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حبیب الله حمزه در نشست بصیرتی که با مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی به همت پایگاه ۱۳ محمد رسول الله(ص) حوزه مقاومت امام صادق (ع) شهر بهار در مسجد حاج فضلعلی برگزار شد، اظهار کرد: شهادت ناجوانمردانه معلم بزرگوار علامه شهید مطهری توسط پست‌ترین و منافق‌ترین انسان‌ها ،گروهک فرقان در ۱۲ اردیبهشت ۱۳۵۸ بدون دلیل عقلی و شرعی با تأثیرپذیری از برخی انقلابیون سطحی‌نگر اتفاق افتاد.

وی عنوان کرد: معلمان و مروجان فرهنگی هادیان و مربیان سیاسی باید از شهید مطهری معلم حقیقی علم و عمل پیروی کنند که بهترین سیرت و صورت را در جریان انقلاب و انقلابی‌گری داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار با تاکید بر  مطالعه کتب استاد مطهری بیان کرد: اوایل انقلاب فرق و جناح‌های مختلفی در پی منحرف کردن انقلاب با زر و زور و تزویر و ترورهای خونین و جریان‌های کمونیستی و... بودند که شهید مطهری با بصیرت مستحکم، قلم رسا و همچنین بیان نافذ کمک حال انقلاب بوده و توانست در تبیین بیشتر و بهتر آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی نقش بسزایی ایفا کنند.

 وی  با مهم برشمردن نقش معلمان که طلایه‌داران آموزش و پرورش هستند، گفت: امید است تمام امت حزب الله و همچنین معلمان و مربیان و مروجان فرهنگی و عقیدتی ادامه دهنده راه ایشان باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار