خبرهای داغ:
حجت الاسلام گودرزی تله جردی:

تک فرزندی و کم فرزندی از نقشه‌های دشمن است

همدان- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: موضوع تک فرزندی و کم فرزندی از نقشه‌های دشمن است که بدین وسیله به  اهداف شوم خود برسند
کد خبر: ۹۵۱۱۴۳۳
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۵

حجت الاسلام علیرضا گودرزی تله جردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ اظهار کرد: زمانی جمعیت یک کشور سالخورده می‌شود که خانواده‌ها به سمت کم فرزندی و تک فرزندی پیش بروند.

وی افزود: خانواده‌ها باید آگاه باشند که تک فرزندی آسیب‌های زیادی برای جامعه دارد که بیشترین این آسیب‌ها به خود والدین و فرزندان  برمی‌گردد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ تاکید کرد: در بعد خانواده حداقل آسیبی که به خانواده وارد می‌شود این است که خانواده‌ها با بحران تنهایی در میانسالی  مواجه خواهند شد زیرا زمانی که فرزند برای تحصیل یا ازدواج از خانواده جدا می‌شود این تنهایی به خوبی دیده می‌شود.

وی با استناد به تاکیدات مقام رهبری نسبت به مسئله فرزندآوری و افزایش جمعیت گفت: کشور سالخورده دچار کاهش جمعیت و در نتیجه آن کمبود نیروی انسانی و نیروی کار و موارد مشابه می‌شود.

گودرزی تله‌جردی تصریح کرد: بهترین هدیه که می‌توانیم به فرزندانمان بدهیم تکنولوژی روز و امکانات رفاهی بیش از حد نیست، بلکه برادر و خواهری است که می‌تواند همزبان و همراه و همبازی او باشد.

وی گفت: موضوع تک فرزندی و کم فرزندی از نقشه‌های دشمن است که بدین وسیله به  اهداف شوم خود برسند، البته دولت در مورد افزایش جمعیت و فرزندآوری امتیازات خوبی رو امثال پرداخت وام و ... درنظر گرفته که همت و توجه بیشتری را می‌طلبد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار