خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

خانواده‌های مجموعه سپاه مظهر عشق به ولایت و قرآن و اهل بیت(ع) هستند

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: خانواده‌های مجموعه سپاه مظهر ایمان، تدین، عشق به ولایت و قرآن و اهل بیت(ع) هستند.
کد خبر: ۹۵۱۲۴۱۹
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در ویژه برنامه خانواده  کارکنان دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان همدان با اشاره به مناسبت روز جهانی خانواده و جمعیت اظهار کرد: خانواده‌های مجموعه سپاه مظهر ایمان، تدین، عشق به ولایت و قرآن و اهل بیت(ع) هستند.

وی با بیان اینکه کلمه خانواده کلمه طیبه است، گفت: خاصیت کلمه طیبه برکت و رحمت مستمر است، خانواده باید منبع محبت و مودت و نیکی در اطراف خود باد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: خانواده به منزله سلول‌های جامعه است که اگر سالم باشند شاهد جامعه‌ای سالم خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه خانواده حافظ انسان‌ها و نسل‌ها است، با اشاره به اهمیت جایگاه خانواده گفت: هیچ چیزی جای خانواده را نمی‌گیرد و جایگزین ندارد.

نجاری با اشاره به تنزل جایگاه خانواده در غرب تصریح کرد: در غرب نسل انسان‌ها و حتی تربیت و پرورش انسان‌ها بهم ریخته است.

وی با بیان اینکه خانواده محل آرامش و سکونت و انس و مودت انسان‌ها و محل تکامل یک نفر به وسیله یک نفر دیگر است، افزود: زن و شوهر باید همدیگر را در خدایی بودن همراهی کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: خانواده و منزل فرصتی برای تجدید قوای اعضای خانواده است

وی با بیان اینکه مختصات خانواده خوب در نگاه رهبری در درجه اول مهربانی است، عنوان کرد: زن و شوهر در خانواده باید نسبت به یکدیگر با وفا و صمیمی باشند، به یکدیگر عشق بورزند، مصالح هم را گرامی بدارند و نسبت به اولاد خانواده احساس مسئولیت کنند.

نجاری عوامل ماندگاری خانواده‌ها را تدین، ایمان، اخلاق نیکو و گذشت زن و شوهر نسبت به هم برشمرد و گفت: توجه به بصیرت سیاسی و بعد اعتقادی فرزندان نیز از دیگر نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به مطالبه مقام معظم رهبری در خصوص افزایش جمعیت و فرزندآوری گفت: اگر به بعد حاکمیتی فرزندآوری توجه نکنیم فردای کشور ما نامطلوب خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار