خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام زارعی:

قوه قضائیه، اجازه ندهد سلبریتی‌ها در فضای مجازی جولان بدهند

همدان-امام جمعه موقت شهر بهار گفت: از قوه قضائیه می‌خواهیم اجازه ندهد سلبریتی‌ها اینطور در فضای مجازی جولان بدهند.
کد خبر: ۹۵۱۳۴۹۵
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، حجت‌الاسلام علی اصغر زارعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بهار با سفارش همگان به رعایت تقوای الهی به روایتی از امام رضا (ع) پرداخت و اظهار کرد: خداوند متعال ده‌ها نعمت از جمله عقل به ما عنایت کرده که باید هر یک را قدر دانست.

وی با تبریک روز ولادت با سعادت خانم فاطمه معصومه (س) و ایام دهه کرامت عنوان کرد: این بانوی بزرگوار را باید گرامی بدانیم چرا که نعمتی است که خدای متعال به ما ارزانی داشته است؛ روایات بسیاری در جایگاه مقام و منزلت حضرت فاطمه معصومه (س) ذکر شده و بزرگان نسبت به مرقد مطهر و زیارتگاه توجه داشتند.

امام جمعه موقت شهر بهار با بیان اینکه این جایگاهی که اسلام برای جنس زن قائل شده، جایگاهی است که دختران در سیره عملی پیغمبر(ص) و اهل بیت (ع) داشتند، تصریح کرد: کتاب‌هایی که درباره سیره زندگی حضرت معصومه (س) نوشته شده را باید مطالعه کرده و بیشتر متوجه جایگاه والای این بانوی مکرمه شویم‌.

وی بیان کرد: حواشی اعدام عاملان حمله تروریستی به محله خانه اصفهان که برخی‌ها حاشیه‌هایی برای این مسئله ایجاد می‌کنند، در آبان ماه سال گذشته سه نفر با حمله تروریستی مسلحانه دو بسیجی حافظان امنیت و عوامل فراجا را در آن حادثه به شهادت رساندند؛ ما یک اعتراض و مطالبه داریم اینکه در یک مملکت و نظامی فرد یا افرادی چطور به خود اجازه دهند که دست به اسلحه، عاملان امنیت و ملت را به وحشیانه ترین شکل ممکن به خاک و خون بکشند کجای این دنیا، با کدام عقل و منطق سازگاری است از چنین جنایتکارانی حمایت شود.

زارعی تصریح کرد: در داستان ترکیه سال ۲۰۱۶ کودتای نا فرجامی که اتفاق افتاد آمارهای عجیبی مطرح شد، کودتایی که کمتر از ۲۴ساعت جمع شد و بیش از ۳۵هزار نفر بازداشت شدند، این نیز بسیار جالب است از ۳۵هزار نفر، ۷ هزار و ۵۰۰ ارتشی که گفتند در این کودتا دخیل بودند و ۱۴۰ قاضی دیوان عالی ترکیه را و برخی از افراد رده بالای مملکتی نیز بازداشت‌ کرده بودند.

وی گفت: در انتخابات اخیر برخی از غرب زده‌ها و خود حقیر پندارها، دموکراسی ترکیه را بر سر ملت ما می‌زدند، در دو روز اخیر سلبریتی ترکیه‌ای در یکی از صفحات فضای مجازی ترکیه به رئیس جمهور ترکیه توهین کرده و ۴سال به وی حبس دادند؛ اما در مملکت ما یک سلبریتی که سواد و فکری ندارد به همه نهادهای ملی و مذهبی ما توهین می‌کنند و کسی صحبتی نمی‌کند؟ و به همین راحتی به خود اجازه می‌دهند که به مقدسات و مذهب، شهدا و... توهین می‌کنند و برخی اوقات قوه قضائیه به راحتی برابر این‌ها سکوت می‌کند.

امام جمعه موقت شهر بهار عنوان کرد: این مطالبه مردم است، چند بی حجاب و چند نفر از افرادی که قوانین این کشور را زیر پا می‌گذارند بسیار راحت به خود اجازه می‌دهند که صدای خود را بلند کنند و اقتدار پلیس ما را بشکنند و به مقدسات ما جسارت کنند اما مذهبیون ما و کسانی که برای این نظام و انقلاب خون و جان دادند حق اعتراض ندارند.

وی تاکید کرد: از قوه قضائیه می‌خواهیم اجازه ندهد سلبریتی‌ها اینطور در فضای مجازی جولان بدهند، یک سلبریتی با چنین رفتاری که دارد در واقع قبح شکنی و خلاف قانون‌ عمل می‌کند، زمانی که یک سلبریتی با دنبال کننده‌های صدها هزار نفری، میلیون نفری در فضای مجازی با کار خود تروریست پروری می‌کند و هشتگ نه به اعدام تروریست‌ها را در فضای جامعه منتشر می‌کند با حمایت خود از تروریست‌ها بین فالوورهای خود این فرهنگ مطالبه از قانون نسبت برخورده با متخلفان را زیر سوال می‌برد و تروریست پروری می‌کند اما سوال اینجا است که چرا با اینگونه افراد برخورد نمی‌شود؟ این مطالبه مردم است، از قوه قضاییه می‌خواهیم درباره این مسئله تجدید نظر شود.

زارعی گفت: امید است توفیقات حضرت حق شامل ما شود و بتوانیم در مسیر بندگی خدا قدمی برداریم و پاسدار ارزش‌های اهل بیت (ع) باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار