خبرهای داغ:
رئیس آموزش و پرورش شهرستان بهار:

معلمین در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند

همدان-رئیس آموزش و پرورش شهرستان بهار گفت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری یک مطالبه مهم و جدی از عموم مردم و به خصوص قشر فرهنگی دارد و آن بحث جهاد تبیین است و معلمین عزیز در خط مقدم این جهاد تبیین قرار دارند.
کد خبر: ۹۵۰۹۹۲۶
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، حسین فیض الهی در همایش بزرگ گرامیداشت مقام معلم با تبریک هفته معلم اظهار کرد: مسئله تعلیم و تربیت یک نیاز ضروری انسان است که همواره در حیات انسان‌ها به این امر مهم نیاز داریم، تعلیم و تربیتی که به دستان معلمان پرتلاش و زحمت‌کش رقم می‌خورد تا زمینه شکوفایی استعدادهای دانش‌ آموزان این مرز و بوم رقم زده شود و استعدادهای بالقوه که در نهاد این دانش آموزان نهفته است به دست معلمان گشوده شود تا شاهد رشد و شکوفايي این مرز و بوم باشیم.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین شاخصه‌های پیشرفت و توسعه هرکشوری نیروی کار است، گفت: باتوجه به اینکه امسال مقام معظم رهبری شعار سال را «مهار تورم، رشد تولید» نامگذاری کرده‌اند این رشد تولید بدون نیروی کار در کشور به سرانجام و نتیجه نمی‌رسد و این نیروی کار نیز همین معلمان توانمندی است که تربیت می‌شود و به جامعه ارائه می‌شود؛ شاه بیت سند تحول بنیادین در این راستا است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بهار با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در جمع معلمان مبنی بر اینکه «عبور از گزینه‌های دشوار کشور تنها با ایفای نقش آموزش و پرورش و معلمین رقم خواهد خورد» گفت: این نشان از تاثیرگذاری و اهمیت جایگاه مقام معلم است که  در راستای نقش نهاد مقدس آموزش و پرورش در این کشور بسیار اثر گذار و تاثیرگذار است.

وی افزود: با توجه به مطالبه رهبر معظم انقلاب همه متفکران باید برای آموزش و پرورش فکری کنند و برنامه‌ریزی داشته باشند، این نشان از اهمیت و ارزش و جایگاه مقام معلم است.

فیض الهی تصریح کرد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری یک مطالبه مهم و جدی از عموم مردم و به خصوص قشر فرهنگی دارد و آن بحث جهاد تبیین است و معلمین عزیز در خط مقدم این جهاد تبیین قرار دارند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه امسالی که پشت سر گذاشتیم همه فرهنگیان در اقصا نقاط مختلف مدارس شاهد بودند که دشمن با تلاش‌های خود، از آغاز سال تحصیلی تاکنون سعی داشت که آموزش‌ها را با استفاده از موضوعات مختلف از جمله حجاب، مسمومیت زنجیره‌ای در سطح مدارس به تعطیلی بکشاند و در امر آموزش اختلال ایجاد کند و اینجا در خط مقدم معلمان بودند که شجاعانه در برابر دشمن ایستادند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بهار افزود: باتوجه به اینکه دشمن برای ایجاد نا امیدی و فاصله انداختن بین جوانان و مسئولین اقداماتی انجام داده، این نقش تبیینی معلمان هرگز به دشمن اجازه موفقیت نخواهد داد و روند آموزش با تمام بالندگی به مسیر خود ادامه خواهد داد.

وی در پایان از زحمات همکاران و معلمان شهر و روستای تابعه در مقاطع مختلف تحصیلی تقدیر و تشکر کرد و گفت: هر روز باید روز معلم باشد و همه ما مدیون زحمات این معلمان باید بدانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار