خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان بهار:

معلمان طلایه داران آموزش و پرورش نیروی انسانی برای تمدن شکوفایی اسلامی هستند

همدان-فرماندار شهرستان بهار گفت: معلمان به عنوان طلایه داران آموزش و پرورش نیروی انسانی در راستای تمدن شکوفایی اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۵۰۹۹۹۶
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسيج در بهار، مجتبی فیض الهی در همایش فرهنگیان شهرستان بهار با تبریک هفته گرامیداشت مقام معلم اظهار کرد: تعلیم و تربیت در جامعه امروز ما اساسی‌ترین کار است و این کار مهم بر عهده قشر زحمت‌کش جامعه برای هدایت و تکامل و تقویت و تعلیم، آموزش و پرورش نسل آینده است.

وی بیان کرد: اولین معلم، ذات اقدس یکتاست، و همین مسئولیت خطیر بر عهده امامان و ائمه اطهار(ع) بوده و امروز این مسئولیت خطیر بر دوش معلمان است تا با آموزش و پرورش فراگیران علم، آینده جامعه را رقم بزنند، چه بسا مشکلاتی هم وجود دارد .

فرماندار شهرستان بهار با بیان اینکه وظیفه دولت مردان توجه ویژه به مشکلات است و در دولت پیشرفت و عدالت، دولت آیت الله رئیسی به بحث رتبه بندی معلمان که یکی از دغدغه‌های معلمان بود پرداخته شد، گفت: جایگاه معلم جایگاه ویژه‌ای است و اساس ارزشیابی هر کاری را باید با میزان ارزش بسنجیم، ارزش کار معلمان ساختن آینده جامعه با پرورش افراد برای زنده کردن جامعه است.

وی ادامه داد: همچنین معلمان به عنوان طلایه داران آموزش و پرورش نیروی انسانی در راستای تمدن شکوفایی اسلامی هستند.

گفتنی است؛ این همایش با اجرای برنامه های شاد از جمله گروه سرود دبیرستان دخترانه محبی، اجرای کمدین شاد، گروه موسیقی سارنگ و تجلیل از معلمان نمونه شهرستان بهار و...همراه بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار