خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام محمدی:

ارکان تربیت باید متصل به هم بوده و هم افزایی باشد

همدان-مسئول تعلیم وتربیت سپاه کبودراهنگ گفت: تربیت در نظام ولایی سه رکن اساسی دارد که  مسجد، مدرسه و خانواده از ارکان مهم آن است‌ و اگر این ارکان به هم متصل نباشد تزکیه و تربیت جامعه نظام ولایی اتفاق نمی‌افتاد.
کد خبر: ۹۵۰۹۹۶۰
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، به مناسبت بزرگداشت روز معلم و هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج جمعی از معلمین و مسئولین عقیدتی سیاسی و کارکنان سپاه شهرستان کبودراهنگ با امام جمعه شهرستان دیدار و از زحمات یک ساله ایشان در بسیج و سپاه تقدیر کردند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کبودراهنگ در این دیدار ضمن تبریک این هفته اظهار کرد: معلمی شغل انبیا است، ما باید بدانیم شأنیت انبیا چه بوده است و تلاش کنیم تا به این شانیت برسیم.

حجت الاسلام جعفر محمدی افزود: تربیت در نظام ولایی سه رکن اساسی دارد که  مسجد، مدرسه و خانواده از ارکان مهم آن است‌ و اگر این ارکان به هم متصل نباشد تزکیه و تربیت جامعه نظام ولایی اتفاق نخواهد افتاد.

وی با بیان اینکه اگر ما از یکی از این ارکان عمدا و یا سهوا غفلت کنیم نظام ولایی از دست خواهد رفت، گفت: ما باید در این مجموعه در راستای اتصال ارکان تربیت تلاش کنیم چرا که هر کدام از این ارکان اگر کار خود را درست انجام ندهد و هم افزایی نباشد به مشکل برخواهیم خورد و یک پای تربیت لنگ خواهد بود.

در پایان این دیدار از زحمات حجت‌الاسلام نقی باقری امام جمعه شهرستان تقدیر شد و چند تن از معلمان به نمایندگی مشکلات معلمان را مطرح کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار