خبرهای داغ:

راه اندازی سامانه سیپاد سوخت ناوگان باری در شاهرود/تاکید بر استفاده از کارت سوخت شخصی

شاهرود_ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود از راه اندازی سامانه سیپاد به همت شهرداری شاهرود و حل مشکل سوخت ناوگان باری شهری خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۰۷۳۳
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴

راه اندازی سامانه سیپاد سوخت ناوگان باری در شاهرود/تاکید بر استفاده از کارت سوخت شخصیبه گزارش خبرنگار بسیج، حسین عبدلی در نشست با جمعی از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران شاهرود، در محل دفتر مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود، با تاکید بر اهمیت نقش رسانه‌ها در ایجاداذتباط بین مردم و مسئولان، از تلاش خبرنگاران در این راستا تشکر کرد.
او با اشاره به الزام استفاده از کارت سوخت شخصی در جایگاه‌ها یا توجه به لازم قانونی در بند ب تبصره ۱۴ قانون بودجه سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: باید ۹۰ درصد نیاز مردم به بنزین در جایگاه از کارت شخصی انجام شود، اما کارت‌های آزاد در جایگاه‌ها است، اما توجه به کارت‌های شخصی مورد تاکید و توجه است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود افزود: استفاده از کارت سوخت شخصی می‌تواند برای برنامه ریزی و تصمیم گیری بهتر دولت در استفاده از منابع و نیازمندی واقعی جامعه موثر باشد و کارت سوخت، نشانی از نیازمندی شخصی افراد جامعه است.
راه اندازی سامانه سیپاد سوخت ناوگان باری در شاهرود/تاکید بر استفاده از کارت سوخت شخصیعبدلی با بیان اینکه عرضه سوخت خارج شبکه و ضوابط قاچاق محسوب می‌شود، به قاچاق سوخت در استان که بیشتر مربوط به عبور سوخت قاچاق از داخل استان است اشاره و گفت: در اسفندماه ۲۶ دستگاه خودروی شخصی که سوخت قاچاق جاسازی کرده بودند کشف شده است.
او به عرضه گاز مایع و نفت سفید در قالب سامانه اشاره کرد و افزود: با توجه به این سیستم عرضه گاز مایع و نفت سفید قانون‌مند و هدفمند و با قیمت دولتی به متقاضیان عرضه می‌شود و نیاز سنجی درستی انجام و خدمت رسانی مطلوب تری انجام می‌شود.
عبدلی با بیان اینکه در اتوبوسرانی مشکل تامین سوخت نداریم، به ناوگان باری اشاره کرد و افزود: در این ناوگان نیز با توجه به برگه صورت بار مشکلی نیست و فقط مشکل در عدم بارنامه برای وسایل نقلیه باری معادن و درون شهری است که این هم با ثبت در سامانه سیپاد حل می‌شود.
راه اندازی سامانه سیپاد سوخت ناوگان باری در شاهرود/تاکید بر استفاده از کارت سوخت شخصیاو با بیان اینکه امسال شهرداری شاهرود این سامانه را در شاهرود راه اندازی کرده است، گفت: تاکنون ۵۳ کامیون داخل شهری از این سامانه و سهمیه استفاده و مشکل سوخت آن‌ها حل شده است و نیاز به کارت آزاد سوخت ندارند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود با تاکید بر خدمت رسانی به مردم و حل مشکلات آن‌ها بر توجه شهروندان به اطلاعیه‌های این شرکت و ثبت نامه در سامانه‌های معرفی شده تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار