خبرهای داغ:

مراسم تجلیل از فرهنگیان بسیجی در سرخه برگزار شد

به مناسبت فرا رسیدن روز معلم و سالروز شهادت معلم شهید مرتضی مطهری، در مراسمی از فرهنگیان بسیجی محله شهرک امام (ره) سرخه تقدیر شد.
کد خبر: ۹۵۰۹۱۸۹
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با هفته معلم و در جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری مراسم تجلیل و قدردانی از بسیجیان فرهنگی با همکاری مسجد امام علی بن ابیطالب (ع)، پایگاه مقاومت بسیج برادران امام علی بن ابیطالب (ع) و پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت فاطمه زهرا (س) در این مسجد برگزار شد.

این مراسم که با حضور سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه برگزار شد سرهنگ ادهم  طی سخنانی هدف از برگزاری این همایش را تقدیر از معلمان بسیجی محله  شهرک امام (ره) دانست و اظهار کرد: معلمان هادی سیاسی، اعتقادی و روانی هستند و برای اعتلای پرچم نظام جمهوری اسلامی ایران، لبیک به خون شهدا، رهبری و آرمان های امام راحل از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

در ادامه مراسم مهدی اشرف امام جماعت مسجد علی بن ابیطالب (ع) محله ضمن تبریک روز معلم را به فرهنگیان بسیجی گفت: در کشورهای دیگر ارزش معلمان قانونی و محدود به زمان است ولی در اسلام معلم از والاترین ارزش ها برخوردار بوده و او را دنباله رو راه انبیا می دانند.

او از زحمات معلمان محله برای تربیت فرزندانی نیک تشکر و آنها را بهترین افراد برای پرورش فرزندان کشور اسلامی دانست.

همچنین در ادامه آموزگاران نمونه خاطراتی از دوران خدمت به فرزندان این مرز و بوم را برای حاضرین تعریف کردند.

لازم به ذکر است در پایان مراسم با اهدای تقدیر نامه و هدیه به مدیران و معلمان بسیجی محله از تلاش های بی شائبه آنها تقدیر و تشکر و از دو آموزگار نمونه بسیجی نیز تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار