خبرهای داغ:

خواهران بسیجی از آموزگاران مدرسه دخترانه حضرت معصومه (س) سرخه تجلیل کردند

همزمان با هفته معلم و شهادت شهید مطهری، بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه از آموزگاران مدرسه دخترانه تجلیل و قدردانی کردند.
کد خبر: ۹۵۰۹۳۴۱
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با هفته معلم و در جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری، مریم آزمون فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران کوثر (س) سرخه به همراه فرمانده پایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) و اعضای شورای پایگاه از معلمان عرصه تعلیم و تربیت  تجلیل و قدردانی کردند.

مریم آزمون ضمن حضور در مدرسه حضرت معصومه (س) و عرض خداقوت و خسته نباشید به معلمان و کادر مدرسه، هدف از حضور در مدارس و تقدیر معلمین را ارج نهادن به مقام شامخ معلم عنوان کرد.

او با اشاره به اینکه بسیج و آموزش و پرورش یک هدف و مسیر واحد دارند، آن هم تعلیم و تربیت جوانان است، افزود: معلمان بسیجی در مقام یک زن نه تنها مسائل خانه و خانواده خود را مدیریت می کنند، بلکه در عرصه فعالیت‌های اجتماعی حضور پررنگ دارند و به حل مسائل روز کودکان و نوجوانان محله خود اهتمام ویژه دارند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) سرخه گفت: از این جهت بر خود واجب دانستیم که در این روز ارزشمند با ادای احترام به ساحت مقدس مقام معلم، از خدمات ارزشمند شما جهادگران عرصه تعلیم و تربیت تقدیر و تشکر کنیم و از خدای متعال موفقیت روز افزون و عزت و سربلندی برای شما معلمان را مسئلت ‌نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار