خبرهای داغ:

نبض مواسات در سرخه جریان دارد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) از جمع آوری مبالغ زکات فطریه و کفاره جهت کمک های به خانواده های نیازمند در محله خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۹۴۱۳
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه و در جهت دستگیری از خانواده های نیازمند مبالغ زکات فطریه و کفاره به همت بسیجیان شهرستان سرخه جمع آموری و به خانواده های نیازمند اهدا شد.

زهرا ادهم فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه در حاشیه این اقدام جهادی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: کمک های همدلانه در جهت دستگیری از خانواده های نیازمند و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری به صورت مداوم به همت خیرین و جهادگران بسیجی انجام می گیرد.

او افزود: همزمان با هفته معلم نیز کمک های بسیاری با یاری خیرین در قالب توزیع مرغ، هندوانه، تخم مرغ و وجوه نقد انجام تا بتوانیم با کمک به اقتصاد خانواده های ذره ای از آلام و رنج های آن ها را بکاهیم.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) یادآور شد: بعد از اتمام ماه مبارک رمضان نیز جمع آوری فطریه به مبلغ 35 میلیون ریال و کفاره به ارزش 30 میلیون ریال به همت گروه جهادی شهید ابراهیم سیادت جمع آوری و به افراد نیازمند محله اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار