خبرهای داغ:

بسیجیان و خیرین شاهرودی در ولادت حضرت مهدی (عج) پای کار کمک به محرومین

شاهرود_ در گرامیداشت ولادت امام زمان (عج) به همت قرارگاه جهادی شهید سلیمانی مسجد امام رضا (ع) شاهرود اقدامات جهادی کمک به محرومین انجام شد.
کد خبر: ۹۴۹۷۵۸۸
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷

بسیجیان و خیرین شاهرودی در ولادت حضرت مهدی (عج) پای کار کمک به محرومینبه گزارش خبرنگار بسیج، در گرامیداشت اعیاد شعبانیه و ولادت امام زمان (عج) و به همت قرارگاه جهادی شهید سلیمانی مسجد امام رضا (ع) برنامه‌های کمک مومنانه در سطح محله و شهر شاهرود انجام شد.
اعطا وام قرض الحسنه به مبلغ ۲۰ میلیون تومان به ۵ نفر، تهیه و توزیع بیش از ۳۲۰ دست لباس، کفش مردانه، زنانه، دخترانه و پسرانه در نقاط محروم شاهرود و توزیع یک خودرو نیسان پر از انواع لوازم خانگی و برقی و سیسمونی بین خانواده‌ها در محله، نقاط محروم شاهرود و روستا‌ها انجام پذیرفت.
همچنین تهیه و توزیع ۱۲ سبد غذایی بین محرومان و خانواده‌های کم برخوردار و پیگیری اشتغال یک جوان فاقد شغل مناسب و سرکشی از بیمار سالمند و تقدیم پوشک ویژه و یک سبد غذایی و سرکشی از چندین خانواده تحت پوشش خیریه و بررسی مشکلات آن‌ها و اولویت بندی جهت رفع مشکلات در حد توان و کمک معیشتی نقدی ۲۰میلیون ریالی بین مددجویان محله به همت خیرین و نیکوکاران و پایگاه‌های بسیج عاشورا و ساجده انجام شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار