خبرهای داغ:

همایش گرامیداشت روز مهندس و روز بسیج مهندسین عمران و معماری در سمنان برگزار شد

آیین گرامیداشت مقام خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس و سالگرد شهادت مهندس شهید سردار حاج حسن شاطری با حضور جمعی از مدیران ارشد استانی و اعضاي سازمان بسيج مهندسين استان در سالن هلال احمر سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۴۶۸۲
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، علی اکبر شهابی نیا مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان سمنان در اين مراسم با اشاره به اهمیت نقش مهندسین متعهد و انقلابی در رشد و شکوفایی ایران اسلامی گفت:ما امروز شاهد حضور مهندسین متعهد و متخصص در عرصه های مختلف فنی و اجرایی در استان سمنان هستیم .
شهابی نیا تحقق روحیه خودباوری را از جمله ویژگی های برجسته مهندسین برشمرد و افزود:روز مهندس فرصتی ارزشمند برای پاسداشت خلاقیت، ابتکار و ابداع در عرصه اندیشه و عمل است و این دستاورد بهترین الگو از تلفیق شاخص های تعهد و تخصص در زمینه سازی برای دستیابی به تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب است.
مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان سمنان در ادامه با اشاره به سالگرد شهادت شهید شاطری تصریح کرد:مهندس شهید حاج حسن شاطری از جمله کسانی است که با حضور در عرصه های مختلف جهاد و خدمت و با تکیه بر ایمان و خودباوری توانست رسالت حقیقی مهندسین را در خدمت رسانی به مردم تبیین کند.
خاطر نشان می شود این مراسم با همت سازمان نظام مهندسی و سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان سمنان برگزار و در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و تندیس از خانواده معظم شهید شاطری و جمعی از بسیجیان و مهندسین نمونه عمران و معماری استان سمنان تقدیر شد.
به گزارش خبرگزاری بسیج، سالروز ولادت خواجه نصیرالدین طوسی، در تقویم ملی ایران، به عنوان روز مهندس، نامگذاری شده است و هرساله برنامه‌هایی به این مناسبت در کشور برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار