خبرهای داغ:

کشف حدود ۱۷۰ کیلوگرم مواد مخدر در شاهرود

شاهرود_ فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از کشف حدود ۱۷۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس در شهرستان شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۴۱۰۵
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸

کشف حدود ۱۷۰ کیلوگرم مواد مخدر در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی کریمی، در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: پس از دریافت خبری از فرماندهی انتظامی ویژه غرب تهران مبنی بر انتقال یک محموله مواد مخدر از مرز‌های شرقی کشور به سمت یکی از استان‌های شمالی، بلافاصله چندین تیم اطلاعاتی و عملیاتی از مأموران خبره و کارکشته اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان سمنان به شهرستان شاهرود اعزام شدند.
او به هماهنگی‌های درون و برون‌سازمانی برای اجرای دقیق و هدفمند این عملیات اشاره کرد و افزود: پس از چندین ساعت کار اطلاعاتی و گشت‌زنی‌های مداوم در حوزه استحفاظی شهرستان شاهرود، خودروی موردنظر شناسایی و بلافاصله طی یک عملیات پیچیده پلیسی توقیف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود اضافه کرد: در بازرسی دقیق از خودرو ۱۶۹ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر تریاک که به‌صورت حرفه‌ای جاساز شده بود، کشف شد.
کریمی به مبارزه بی‌امان پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر در استان سمنان اشاره و خطاب به شهروندان تأکید کرد: مدافعان امنیت در کشور شب و روز را بر خود حرام می‌کنند تا به سوداگران مرگ اجازه به انحراف کشیدن جوانان و نوجوانان این مرز و بوم را ندهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار