خبرهای داغ:

روستائیان ساکن در شهر‌های استان سمنان برای مهاجرت معکوس به روستا زمین می‌گیرند

شاهرود_استاندار سمنان گفت: برای روستائیان ساکن در شهر‌های استان سمنان که قصد مهاجرت معکوس و اقامت دائم در روستا را داشته باشند، زمین تأمین خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۹۲۶۵۸
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴

روستائیان ساکن در شهر‌های استان سمنان برای مهاجرت معکوس به روستا زمین می‌گیرندبه گزارش خبرگزاری بسیج، سیدمحمدرضا هاشمی، ظهر امروز در هفتادمین برنامه ارتباط مردمی، کاروان خدمت و ملاقات چهره به چهره با مردم روستای رضاآباد شهرستان شاهرود ضمن قدردانی از حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، اظهار کرد: پاسخ حضور آگاهانه و پرشور مردم در یوم‌الله ۲۲ بهمن، انجام کار بی‌منت و خدمت به آنان است.
او افزود: روستای رضاآباد شهرستان شاهرود همواره میزبان گردشگران از سراسر کشور و همچنین گردشگران خارجی بوده و سرشار از قابلیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری است.
استاندار سمنان با بیان اینکه اولویت نخست ما در روستا‌های این استان تأمین آب است، گفت: تجهیزات مورد نیاز ورزشی برای جوانان روستای رضاآباد تأمین خواهد شد.
هاشمی تصریح کرد: برای روستائیان ساکن در شهر‌های استان سمنان که قصد مهاجرت معکوس و اقامت دائم در روستا را داشته باشند، زمین تأمین خواهد شد.
او خاطرنشان کرد: آسفالت محور منتهی به روستای رضاآباد شاهرود تا پایان اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲ انجام خواهد شد.
این برنامه ارتباط مردمی با حضور نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، امام جمعه بیارجمند و ۲۱ مدیرکل اجرایی و ستادی استان سمنان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار