خبرهای داغ:

پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت گرامیداشت "روز نیروی هوایی"

استاندار خراسان جنوبی به مناسبت گرامیداشت "روز نیروی هوایی" پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۹۰۰۵۲
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی به مناسبت گرامیداشت "روز نیروی هوایی" پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

به نام خدا

 " اولین نقش نیروی هوایی در مسئله انقلاب همین قضیه نوزدهم بهمن بود. این نوزدهم بهمن مثل خود انقلاب بود؛ همچنان که انقلاب شگفتی‌ساز بود، نوزدهم بهمن هم شگفتی‌ساز بود". مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

۱۹ بهمن ۱۳۵۷، سالروز حرکت شجاعانه همافران نیروی هوایی ارتش و وارد آوردن یکی از مهلک‌ترین ضربه‌ها بر پیکر رژیم شاهنشاهی، سندی افتخارآمیز در تاریخ سراسر رشادت ایران اسلامی است، بی شک این رخداد بزرگ، روند اضمحلال و فروپاشی ارتش و رژیم وابسته پهلوی را به گونه‌ای سرعت بخشید که تنها با گذشت چند روز، خورشید پیروزی انقلاب پدیدار و میهن در ۲۲ بهمن ماه سال ۵۷ برای همیشه از لوث وجود نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی پاک شد.

و اینک با گذشت ۴۴ سال از آن واقعه فراموش نشدنی، نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به یکی از ارکان اقتدار دفاعی و بازدارندگی کشور تبدیل شده به گونه‌ای که بخش عمده‌ای از دستاورد‌های بی نظیر میهن در صنایع دفاعی را مرهون این مدافعان بی نام و نشان آسمان کشور هستیم و توفیقات این حوزه در عرصه‌های سامانه‌های موشکی، تجهیزات و فناوری‌های دفاعی و ... همواره مایه مباهات ایرانیان غیرتمند است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حماسه ساز نیروی هوایی ارتش که با دلاورمردی، رعشه بر پیکره معاندان انداخته اند، این روز ماندگار را به کارکنان بصیر و توانمند نیروی هوایی و پدافند هوایی به ویژه در استان مرزی خراسان جنوبی تهنیت گفته و توفیقات روزافزون این سربازان وطن را در سایه عنایات خاصه حضرت، ولی عصر (ارواحنا فداه) و تحت هدایت‌های داهیانه فرماندهی کل قوا، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

امید که این یکه تازان آسمان استقلال و آزادی ایران اسلامی، همواره در انجام همه شئون زندگی و کار، موفق و منصور باشند.

جواد قناعت
استاندار خراسان جنوبی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار