خبرهای داغ:

کشف سرقت خانوادگی در شاهرود

شاهرود_فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری سارقان یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای که به‌صورت خانوادگی اقدام به ۴۰ مرحله سرقت کرده بودند، توسط مأموران پلیس این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۹۱۳۷
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴

کشف سرقت خانوادگی در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی کریمی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مسؤولان یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای در شاهرود مبنی بر سرقت اقلام مختلف در زمان‌های متفاوت، مأموران کلانتری ۱۲ بسیج این شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
او به انجام تحقیقات خاص پلیسی توسط مأموران در این زمینه اشاره کرد و افزود: پس از بررسی‌های لازم مشخص شد که اعضای یک خانواده به‌دفعات مکرر به این فروشگاه مراجعه و با استفاده از ساک‌های دستی اقدام به سرقت می‌کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از شناسایی اعضای این خانواده خبر داد و گفت: با هماهنگی‌های لازم، پلیس در یک عملیات منسجم تمامی این افراد را دستگیر و برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی منتقل کرد.
کریمی با اشاره به اعتراف اعضای چهارنفره این خانواده به ۴۰ مرحله سرقت از این فروشگاه، تصریح کرد: با تشکیل پرونده، متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار