خبرهای داغ:

سایت دیوار راز سرقت موتورسیکلت‌ها را توسط ۲ نوجوان شاهرودی فاش کرد

شاهرود_ فرمانده انتظامی شاهرود از فاش شدن راز سرقت موتورسیکلت‌ها توسط ۲ نوجوان شاهرودی در سایت دیوار خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۷۰۴۰
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰

سایت دیوار راز سرقت موتورسیکلت‌ها را توسط ۲ نوجوان شاهرودی فاش کردبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی کریمی اظهار کرد: مدتی قبل ۲ نوجوان ۱۵ و ۱۶ ساله در یکی از میادین شهر با زورگیری، یک دستگاه گوشی تلفن‌همراه را از یک کودک کار سرقت می‌کنند و متواری می‌شوند.
او افزود: مأموران پرونده در زمان رصد فضای مجازی در سایت دیوار شماره تلفن‌همراه سرقتی را ذیل یک آگهی فروش موتورسیکلت رویت می‌کنند.
فرمانده انتظامی شاهرود خاطر نشان کرد: تحقیقات گسترده مأموران در این زمینه آغاز شد و در نهایت با اقدامات فنی انجام شده، دو نوجوان سارق شناسایی و در عملیاتی منسجم توسط ماموران دستگیر می‌شوند.
او تصریح کرد: این ۲ نوجوان پس از سرقت گوشی مذکور به شکل زورگیری از یک کودک کار، در سایت دیوار موتورسیکلت‌های گران قیمت را شناسایی و با حضور در شهر مورد نظر برای رویت و خرید موتورسیکلت، با سوءاستفاده از اعتماد مالک به بهانه تست موتور سیکلت، سوار بر آن شده و از محل متواری می‌شوند و سپس با درج آگهی در سایت‌های مختلف با شماره تلفن همراه مسروقه اقدام به فروش آن می‌کردند.
کریمی تاکید کرد: به شهروندانی که از سایت‌های مختلف اقدام خرید و یا فروش اجناس و لوازم خود می‌کنند توصیه می‌شود به کسانی که با استفاده از این فضا برای خرید به شما مراجعه می‌کنند، اعتماد نکنند و مواظب هرگونه سوء استفاده افراد فرصت‌طلب باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار