خبرهای داغ:

اردوی علمی «دنیای ستارگان» به همت محله اسلامی سرخه برگزار می شود

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه از برگزاری اردوی علمی «دنیای ستارگان» و بازدید از پژوهشکده نجوم خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۵۴۴۰
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با آغاز ماه رجب و در راستای برنامه های اجرایی در پایگاه های مقاومت بسیج کلاس روانخوانی قرآن‌ در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

محمدرضا جلال عضو هیئت امنا مسجد و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با هدف انس گرفتن کودکان و نوجوانان و جوانان با کلام وحی و آیات قرآن محفل انس با قرآن در طی کلاس ها و برنامه های متعدد برگزار می شود.

او افزود: در رده سنی ویژه نونهالان کلاس قرآن همراه با شرح معانی آن و داستان های قرآنی در کانون کمیل بن زیاد (ع) در            مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار می شود.

عضو هیئت امنا مسجد امام حسن مجتبی (ع) ادامه داد: این دوره از کلاس ها دوشنبه ها بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور حسین شیرعلی با استقبال پرشور کودکان برپا می شود.

جلال ادامه داد: همچنین حلقه صالحین قرآنی در مسجد ولی عصر (عج) در رده سنی جوانان به صورت هفتگی و با حضور مربیان قرآنی تشکیل و با حضور خوب بسیجیان همراه بوده است.

او با اشاره به اعیاد باشکوه ماه رجب گفت: همزمان با آغاز ماه رجب اردوی علمی «دنیای ستارگان» در قالب بازدید از پژوهشکده نجوم به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در تاریخ دهم بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) عنوان کرد: علاقه مندان جهت شرکت در این برنامه می توانند تا هشتم بهمن ماه با شماره تماس 09109681683 محمد مبین قزوینی مسوول علمی و پژوهشی پایگاه تماس بگیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار