خبرهای داغ:

تروریست خواندن سپاه پاسداران یک اقدام مذبوحانه و سبک سرانه دشمن است

امام جمعه شهرستان سرخه گفت: وقتی دشمن از دریچه های مختلف برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران و براندازی آن به خیال خام خویش وارد می شوند و نتیجه نمی گیرند، به این آشفتگی، دیوانگی می رسند.
کد خبر: ۹۴۸۵۱۱۹
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در پی اقدام خصمانه و غیر متعارف اتحادیه اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی، مردم شریف و شهیدپرور شهرستان سرخه در جهت محکومیت اقدام اتحادیه اروپا و حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه اجتماع کردند.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان سرخه در این جمع با اشاره به اینکه دشمن ما از دوران انقلاب و چه بسا پیش از انقلاب ثابت کرده است که هر نوع مبارزه با انقلاب اسلامی ایران و خیزش مردم در احیای دین و معارف الهی هیچ تعارفی ندارد و از تمام داشته ها و نداشته های خود در این عرصه استفاده می کند، اظهار کرد: دشمن در این راستا روی مولفه های قدرت ما دست می گذارد. همان طور که از ابتدای انقلاب روی این مساله تاکید داشته است.

او افزود: مولفه های قدرت ما اسلام، مردم شریف، فهیم و ولایت مدار ایران اسلامی و اراده، اتحاد و انسجام ما و نیروهای فداکار و مخلص در پاسداری انقلاب اسلامی ایران در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی و مسائلی است که ما را در برابر تهاجم دشمن مصون می دارد، هستند.

امام جمعه شهرستان سرخه ادامه داد: از این جهت نشان می دهد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران همان طور که از نام با مصمّایش پیداست در حمایت و تشهید مبانی انقلاب نورانی اسلامی کار درستی را انجام داده و هدف گیری و مسیر صحیحی را انتخاب کرده و نه تنها در این مسیر تلاش کرده بلکه هدفش به نتیجه رسیده است. بنابراین آماج حملات دشمنان ما از جهات مختلف است.

اشرف با بیان اینکه آخرین اقدام، تروریستی اعلام کردن این نهاد مقدس است که یکی از ارکان نظامی کشور ما و یک ارتش رسمی ثبت شده است، گفت: در تعاملات مختلف بین المللی در رابطه نظامی کشورهای مختلف در رویدادهای نظامی جهان حضور دارد و در مانورهای مشترک ایفای نقش می کند یعنی یک نهاد رسمی پذیرفته شده است.

او تصریح کرد: از یک کشوری که اعتقادش و پرچمش در نهاد بین المللی سازمان ملل ثبت شده است، کاملا نشان می دهد این یک اقدام کاملاً بی خردانه و مذبوحانه است که شما چارچوب یک کشور را پذیرفتید و انقلاب بین المللی جایگاه دارد و بعد بیایی نیروی نظامی و رسمی آن کشور را به عنوان یک مجموعه تروریستی اعلام کنی. این موضوع با هیچ یک از قواعد بین الملل نه سازگار است و نه پذیرفته شده است.

امام جمعه شهرستان سرخه بیان داشت: این بدان معناست که وقتی شما این کار را انجام می دهی تمام حیثیت نداشته خود را بر باد می دهی و تمام قواعد و حقوق بین المللی را نقض می کنی. اگر این قواعد بین المللی بخواهد نقض شود؛ اولین کسی که آسیب می بیند همان افرادی هستند که از این نهادها برای خودشان یک حصار امنی ساخته اند، یعنی بر شاخه نشسته اند و دارند گل را قطع می کنند.

او اضافه کرد: اما چه چیزی باعث می شود این اشتباه فاحش را نبینند و انجام بدهند؛ عصبانیت بیش از حد، دستپاچگی، کلافگی است، وقتی دشمن از دریچه های مختلف برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران و براندازی آن به خیال خام خویش وارد می شوند و نتیجه نمی گیرند، به این آشفتگی، دیوانگی و اقدامات خارج از خرد و قانون و حقوق بین الملل می رسند.

اشرف با بیان اینکه اما این آیا در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ما و انگیزه آن ها اثرگذار است؟ هرگز آن ها را سست نخواهد کرد و حرکت روبه جلوی نیروهای نظامی ما خصوصاً سپاه پاسداران در عمل به آیه ای که در آرم این نهاد مقدس ثبت شده « وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ » آیا خللی وارد می شود؟ هرگز، گفت: بلکه با انگیزه تر، با اراده تر، با انسجام بیش تر در این مسیر حرکت خواهند کرد و ملت بصیر، آگاه و فهیم حامی این نهاد انقلابی هستند چون از ابتدای انقلاب دیدند که هرجا آماج و حملات نظامی و اقتصادی و حتی بلایای طبیعی قرار گرفته اند، در صف مقدم حمایت از مردم نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مردمی بوده است و لحظه ای از حمایت از این نهاد مقدس دست برنخواهند داشت.

او با اشاره به اینکه حمایت مرزهای آبی، خاکی و هوایی ما، پهبادهای ما، امنیت خارج از مرزهای ما همه و همه با همت و تلاش، پیگیری و پیشرفت روبه جلوی این نهاد تحت حمایت و زعامت رهبر معظم انقلاب محقق شده است، اظهار کرد: اگر هیچ رزومه، گزارش و اقدامی ثبت نشده باشد و هیچ مدالی سپاه پاسداران نداشته باشد؛ جز همان جمله مقام معظم رهبری که در دیدار چند سال گذشته در دیدار با فرماندهان سپاه و پاسداران فرمودند: من از شما راضی هستم ولی قانع نیستم. این رضایت ولی امر بهترین مدال و امتیازی است که می تواند در دنیا و آخرت باعث سربلندی این عزیزان باشد.

امام جمعه شهرستان سرخه خاطرنشان کرد: این اقدام مذبوحانه و سبک سرانه را محکوم می کنیم و به اتحادیه اروپا و پارلمان این کشور هشدار می دهیم که شما در مسائل مختلف اقتصادی، سیاسی و امنیتی درگیر هستید، اتحاد اروپا شکننده است کشور انگلیس از آن خارج شده و بسیاری از کشورها در آستانه خروج از این اتحادیه هستند. پیمان نظامی شما با آمریکا (ناتو) نشان داده است که چقدر در حمایت از زیرمجموعه های خود ناتوان است. از این عبرت بگیرید و از کارهای خود دست بردارید، که این کارهای شما نه تنها ضربه ای به ما وارد نمی کند بلکه ما را منسجم تر می کند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار