خبرهای داغ:

مسابقات لیگ والیبال استان یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی در شاهرود برگزار شد+ تصاویر

شاهرود_ به مناسبت گرامیداشت ۱۳ دی روز جهانی مقاومت، مسابقات استانی لیگ والیبال یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی ویژه دختران مدارس شاهد به میزبانی دبستان شهید همت برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۲۰۴۹
|
۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرنگار بسیج، این آیین با حضور مسئولان استانی و شهرستانی آموزش و پرورش، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، رئیس بنیاد شهید شهرستان، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود و با حضور سه تیم از شهرستان‌های شاهرود، دامغان و سمنان در سالن ورزشی مالک اشتر برگزار گردید.
سید محمد موسوی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود در اختتامیه این مسابقات ضمن گرامیداشت روز جهانی مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی را سرباز فداکار ولایت و مالک اشتر انقلاب دانست که در دوران عمر پربرکت خویش مجاهدت‌های زیادی در راه اسلام و انقلاب انجام داده است.
وی افزود: مدارس به عنوان کانون‌های اصلی تعلیم و تربیت؛ با برنامه‌ریزی، آگاهی بخشی و اجرای برنامه‌های جذاب به حفظ سلامت جسمی و روانی دانش آموزان کمک می‌کنند و تربیت بدنی و ورزش با ایجاد فضای پرتحرک و شاد، سهم بسزایی در ارتقای سطح سلامت فردی دارد.
خاطرنشان می‌گردد در پایان این مسابقات یک روزه، تیم دامغان به عنوان قهرمانی رقابت‌ها دست یافت و تیم‌های شاهرود و سمنان به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار