خبرهای داغ:
سردار مجتبی فدا در همایش روز حمل و نقل:

استان اصفهان یک پنجم ظرفیت حمل و نقل کشور را داراست/ سربلندی مجموعه حمل و نقل در اغتشاشات اخیر

فرمانده سپاه استان اصفهان با اشاره به اهمیت مجموعه حمل و نقل کشور گفت: ظرفیت حمل و نقل استان اصفهان یک پنجم ظرفیت حمل و نقل کشور است.
کد خبر: ۹۴۷۷۱۰۶
|
۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱

استان اصفهان یک پنجم ظرفیت حمل و نقل کشور را داراست/ سربلندی مجموعه حمل و نقل در اغتشاشات اخیر

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مجتبی فدا در همایش روز «حمل و نقل» در جمع کلیه دست اندرکاران حمل و نقل عمومی استان اصفهان اعمّ از انجمن‌های کامیون داران، مسئولان دستگاه‌های دولتی این حوزه، راهور، هلال احمر، انجمن‌های صنفی ترابری و باربری، انجمن رانندگان سوخت‌رسان و ... سخنرانی و از زحمات این قشر اثرگذار تقدیر و تشکر کرد و با بیان نقش ایشان در مدیریت جامعه، از خواسته‌های به حق همه مشاغل حوزه حمل و نقل سخن به میان آورد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان ظرفیت حمل و نقل کشور از مسیر‌های هوایی، زمینی و دریایی را بااهمیت و اثرگذار خواند و افزود: امروز بدون توجه به حمل و نقل، شرایط زندگی در جامعه امکان پذیر نخواهد بود و حمل و نقل اثر مستقیم بر روی آسایش، آرامش و امنیت مردم دارد.

وی در رابطه با اهمیت حمل و نقل به این موضوع پرداخت که همواره مجموعه‌های بزرگ پژوهشی در دنیا بر روی مجموعه حمل و نقل کار کرده و درصدد هستند از ظرفیت حمل و نقل خود درامد پایدار و ارزآوری کسب کرده و سرعت و کیفیت را برای بهره‌مندان از این مجموعه را افزایش دهند که در همین راستا خدمت رسانی‌های همچون بهسازی راه‌ها و اتوبان‌ها، تعیین کردن مقررات عبور و مرور، نظم بخشی و کنترل تردد در مسیر‌های حمل و نقل، ایجاد امنیت و آرامش برای رانندگان، ارتقای کیفیت ایستگاه‌ها و استراحتگاه‌های رانندگان و ... را به ثمر نشانده‌اند.

این فرمانده بسیجی حمل و نقل استان اصفهان را از این بابت که یک پنجم حمل و نقل کشور و یک پنجم رانندگان فعال در این حوزه از استان اصفهان است، دارای اهمیت ویژه‌ای در کشور دانست و به همین سبب ضروری دانست مسئولان وزارت راه در تصمیم گیری‌های خود، در قالب اتاق‌های مشورتی و کارشناسی از ظرفیت مشورتی حمل و نقل استان اصفهان استفاده کنند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان افزود: حمل و نقل اهمیت بسیار حیاتی در اداره جامعه دارد و به همین لحاظ هم دشمنی که از هر روزنه و شکافی برای نفوذ و اقدام علیه نظام استفاده می‌کند بسیار تلاش کرد جامعه حمل و نقل کشور را با خود همراه کند، اما با وجود همه خرابکاری‌ها و تهدید‌ها به موفقیت دست پیدا نکرد.

سردار فدا عنوان کرد: در اتفاقات اخیر شاهد بودیم دشمن با وجود همه برنامه ریزی‌هایی که انجام داده بود و با وجود تیم‌های مختلف تروریستی که وارد کشور کرده بود تا کشور را با مشکلات و مسائل عدیده‌ای مواجه کند و مردم را از نظام و مسئولان جدا کند، اصناف و انجمن‌های کامیون داران به دامن این اغتشاشات نپیوستند و علت این امر هم این است که ایران قوی است و ۴۳ سال است تمام توطئه‌های دشمن را در منطقه خنثی کرده است.

وی تصریح کرد: آمریکا ۱۳ هزار میلیارد دلار در دل خاورمیانه هزینه کرده است تا جلو رشد و پیشرفت انقلاب اسلامی ایران را بگیرد، اما موفق نشده است انقلاب اسلامی را در محدوده مرز‌های جغرافیایی محدود کند، امنیت رژیم صهیونیستی را تامین کند و ریشه جمهوری اسلامی را بکند و علیرغم خساراتی که به ما وارد آورده و شهدایی که به ما تحمیل کرده و عقب ماندگی‌هایی که بر ما وارد کرده کشور با اقتدار تمام نقشه‌های دشمن را در منطقه خنثی کرده است.

این فرمانده بسیجی متذکر شد: آمریکا اگر به عراق آمد، اگر به دنبال خاورمیانه جدید بود، اگر دنبال راه اندازی جنگ نیابتی در منطقه بود، همه و همه برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی بود، ولی چنان شکست خوردند که دیگر امکان جنگ جدیدی را ندارند و شبانه با خفت و خواری از پایگاه بگرام افغانستان با به جا گذاشتن ۱۰ میلیارد دلار تجهیزات جنگی فرار می‌کنند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان عنوان کرد: رژیم صهیونیستی که روزی عربده می‌کشید و داعیه گسترش از نیل تا فرات را داشت امروز به جایی رسیده که به جای توسعه، در محاصره مرز‌های خودش قرار گرفته و دیوار‌های ۹ تا ۶ متری دور شهرک‌های صهیونیست نشین کشیده است و چنان به استیصال افتاده که که نخست وزیر اسرائیل بیانیه داده اگر دیر بجنبیم به واسطه اثرگذاری جمهوری اسلامی، ۸۰ سالگی خود را نخواهیم دید و برای همین همه وارد میدان شده و دست به دست هم می‌دهند تا ایران را به آشوب بکشند.

سردار فدا عنوان کرد: با روی کار آمدن دولت انقلابی در کشور، آمریکا ابتدا با بازگشت به برجام جلو آمد و وقتی دید این دولت دولتی نیست که از یک سوراخ دوبار گزیده شود و این بار به جای از دست دادن صنعت هسته‌ای خود ابتدا تضمین هم از اروپا و هم از آمریکا می‌خواهد، نماینده سیا را به شمال عراق فرستاد تا با ساماندهی و به کارگیری گروهک‌های تروریستی و ظرفیت‌های خودشان آشوب در کشور را رقم بزنند؛ فتنه‌ای که در ۲۶ شهریور با فوت یک دختر جوان کلید خورد، ولی در ۵ مهر پنتاگون شکست آن را اعلام کرد به دلیل این که مردم با آن همراهی نکردند.

وی علت شکست فتنه اخیر دشمن را قوی و مقتدرانه وارد شدن ایران دانست و عنوان کرد: هر چند در این فتنه خساراتی داده شده، خون‌های بیگناهی بر زمین ریخته شد و شهدایی تقدیم انقلاب شد، اما سرانجامی جز شکست نداشت.

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان بی‌توجهی کامیون داران، پایانه‌های حمل و نقل کالا، بار و مسافر و سوخت رسان‌ها و سایر اقشار زیرمجموعه حمل و نقل کشور به فراخوان‌های ضدانقلاب را یادآور حماسه سال ۶۲ – ۶۳ کامیون داران دانست که با لبیک به ندای امام خمینی -رحمة الله علیه- چهار هزار کامیون به بندرعباس رفتند.

سردار فدا در پایان سخنان خود به خواسته‌های مجموعه حمل و نقل استان پرداخت و بیمه تکمیلی رانندگان، گرانی قطعه، لاستیک و روغن، اجرای ماده ۳۸ بیمه تامین اجتماعی برای رانندگان شرکت نفت، نوسازی ناوگان و جلوگیری از رانتبازی و سوء استفاده و رفیق بازی در این موضوع، توجه به تأمین پایانه‌های استراحت بین راهی، فعال کردن کانون بازنشستگان این مجموعه، بهسازی و نوسازی راه‌های کشور و تامین خسارت اسیبی که به واسطه حوادث مختلف به رانندگان تحمیل می‌شود را از این قبیل برشمرد.

 

ب/2623

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار