خبرهای داغ:

قهرمانی تیم مقاومت بسیج در لیگ دسته اول والیبال جوانان در شاهرود

شاهرود_رئیس هیأت والیبال شاهرود گفت: مقاومت بسیج در فینال رقابت‌های والیبال لیگ دسته یک جوانان باشگاه‌های کشور با برتری مقابل فولاد مبارکه سپاهان قهرمان شد.
کد خبر: ۹۴۷۳۲۰۶
|
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴

قهرمانی تیم مقاومت بسیج در لیگ دسته اول والیبال جوانان در شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، سعید طبسی در حاشیه اختتامیه این مسابقات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رقابت فینال والیبال لیگ دسته یک جوانان باشگاه‌های کشور با برتری سه بر ۲ مقاومت بسیج مقابل فولاد مبارکه اصفهان در سالن شهرداری شاهرود پایان یافت.
او با بیان اینکه در این دوره از مسابقات ۲۰ تیم از سراسر کشور حضور داشتند، ادامه داد: کندوان شمال نور هم در دیدار رده بندی توانست با نتیجه سه بر صفر دخانیات را از پیش رو بردارد.
طبسی با اشاره به اینکه تیم‌های مقاومت بسیج، فولاد مبارکه اصفهان و کندوان شمال نور تا این مرحله از رقابت‌ها بدون شکست بودند، افزود: در پایان این رقابت‌ها مقاومت بسیج، فولاد مبارکه اصفهان و کندوان شمال نور به ترتیب مقام‌های نخست تا سوم را کسب کردند.
رئیس هیأت والیبال شاهرود با اشاره به اینکه تمامی مسابقات با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا برگزار شد، اظهار کرد: این دوره از رقابت‌ها مطابق آخرین قوانین فدراسیون جهانی والیبال برگزار شد.
او با بیان اینکه این دوره رقابت‌ها از ۲۹ آبان تا ۶ آذرماه به مدت هشت روز در شاهرود ادامه داشت، افزود: در مرحله گروهی، روزانه هشت رقابت در سالن‌های، ولی عصر (عج) شهرداری و امام علی (ع) آموزش و پرورش برگزار شد.
طبسی با اشاره به اینکه هشت داور و ۶ ناظر و نماینده فدراسیون در این دوره از مسابقات حضور داشتند، ادامه داد: هشت داور از استان سمنان هر یک از رقابت را قضاوت کردند.
به گزارش بسیج، ۲۰ تیم حاضر در این دوره از رقابت‌ها در چهار گروه پنج تیمی شامل (A) گل گهر سیرجان، مهر و ماه اسپادانا اصفهان، رعد پدافند، فولاد مبارکه سپاهان و شهرداری شهریار؛ گروه (B) طلوع سپید باران، عقاب نهاجا تهران، چادر ملو اردکان، دخانیات و افق قم؛ گروه (C) نصر امید شاهرود، رازین پلیمر، مس سونگون تبریز، ملوان تهران و کندوان شمال نور؛ گروه (D) توپکا بابلسر، مقاومت بسیج، زرین اسکان میاندوآب، مس شهر بابک و درنالار ارومیه، قرار داشتند.
آیین اختتامیه با اهدای جام و لوح تقدیر در پایان این رقابت‌ها به تیم‌های اول تا سوم همراه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار