خبرهای داغ:

فعالان حوزه رسانه دشمن شناس باشند

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه حوزه رسانه یکی از عرصه های اصلی در جنگ ترکیبی امروز است گفت: تکلیف فعالان حوزه رسانه تکلیفی اساسی است و انتظار این است که دشمن و روش های دشمن را بشناسند و آمادگی لازم به جهت خنثی سازی اهداف دشمن داشته باشند.
کد خبر: ۹۴۷۲۸۳۴
|
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار حمید دامغانی در حاشیه بازدید از صدا و سیمای مرکز سمنان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز توفیق شد در خدمت دوستان در مجموعه صدا و سیما و بسیج صدا و سیمای مرکز سمنان به جهت عرض خداقوت حضور پیدا کنیم.

وی با اشاره به فعالیت های بسیار خوبی انجام شده در مجموعه صدا و سیمای استان سمنان و در بسیج صدا و سیما اظهار داشت: یکی از نقاط قوت صدا و سیمای مرکز سمنان مجموعه کارکنانی است که در این سازمان هم به لحاظ فنی و تخصصی و هم به لحاظ دغدغه ای و روحیه و اعتقادی که دارند مشغول فعالیت هستند.

فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به آثار و کارها و اقدامات بسیار خوبی که در صدا و سیمای سمنان با همه محدودیت های امکاناتی و تجهیزاتی تولید شده است گفت: حوزه رسانه یکی از عرصه های اصلی جنگ ترکیبی که امروز با آن مواجه هستیم.

سردار دامغانی بیان کرد: همه عرصه های مختلف جنگ ترکیبی سوار بر عرصه رسانه می شود؛ بنابراین تکلیف فعالان حوزه رسانه تکلیفی اساسی است و انتظار این است که دشمن و روش های دشمن را بشناسند و آمادگی لازم به جهت خنثی سازی اهداف دشمن داشته باشند.

سردار دامغانی با بیان اینکه امروز امید آفرینی واقعی باید در جامعه نهادینه شود گفت: رسانه می تواند در این راستا نقش مهمی داشته باشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار