خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آرادان:

بسیج ثمره امام خمینی (ره) است

سرهنگ کاظمی با بیان اینکه بسیج حامی محرومان است گفت: این شجره طیبه ثمره امام خمینی( ره ) است.
کد خبر: ۹۴۷۲۹۰۲
|
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آرادان، فرمانده سپاه ناحیه آرادان در بازدید و دیدار دوستانه با مسئول دفتر حوزه نمایندگی تیپ ۱۲ قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: بسیج ثمره امام خمینی ) ره (است و بزرگترین پشتوانه نظام جمهوری اسلامی و انقلاب می باشد.

وی با اشاره به اینکه تفکر بسیج تفکری است که به بیرون از مرزهای کشور اشاعه پیده کرده است، ادامه داد: بسیج به عنوان یک نیروی مردمی،همیشه بی مدعا و بی منت در کنار مردم و مسئولان به پاسداری از انقلاب اسلامی پرداخته است.

سرهنگ کاظمی با بیان اینکه تفکر بسیجی مربوط به دوران خاصی نیست، همان‌طور که بسیج این را نمایان کرده است و از دفاع در دفاع مقدس، سازندگی پس از جنگ، علم آموزی و مقابله با کرونا و مقابله با تحریم‌ها و مقابله با آشوب‌ها و اغتشاشات این نقش هویداست به طوری که در این راه جان خود را نیز فدا می‌کند.

حجت الاسلام سید هادی موسوی مسئول دفتر حوزه نمایندگی تیپ ۱۲ قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز در این دیدار گفت: امروز باید تلاش کنیم تا تفکر بسیجی را در آحاد مختلف جامعه ترویج دهیم چراکه یکی از رسالت‌های بسیج، گسترش روحیه بسیجی در جامعه است که باید به آن توجهی ویژه داشت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها