خبرهای داغ:

۱۴۰۰ نفر از مردم شاهرود مشکلات خود را با مسؤولان در میان گذاشتند

شاهرود_۱۴۰۰ نفر از مردم شهرستان شاهرود، مشکلات و درخواست‌های خود را با استاندار سمنان و سایر مسؤولان حاضر در برنامه کاروان خدمت و دیدار چهره به چهره با مردم در میان گذاشتند.
کد خبر: ۹۴۶۴۱۸۶
|
۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹

۱۴۰۰ نفر از مردم شاهرود مشکلات خود را با مسؤولان در میان گذاشتندبه گزارش خبرگزاری بسیج، برنامه کاروان خدمت و ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان با مردم شهرستان شاهرود در مسجد ابوالفضل (ع) برگزار شد.
در این برنامه نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی و بیش از ۴۰ مدیرکل ستادی و اجرایی استان سمنان به همراه مدیران شهرستان شاهرود حضور داشتند.
ابوطالب جلالی، معاون استاندار سمنان و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در این برنامه اظهار کرد: برنامه کاروان خدمت، یکی از بهترین شیوه‌های پاسخگویی به مردم است.
او با بیان اینکه مردم شهرستان شاهرود، قدردان حضور و پاسخگویی مسؤولان استان سمنان و شهرستان هستند، ادامه داد: از مدیران کل ستادی و اجرایی استان و رؤسای ادارات شهرستان شاهرود برای حضور در این برنامه قدردانی می‌کنم.
علی‌اصغر خانی، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی نیز در این برنامه اظهار کرد: از استاندار سمنان و مدیران کل ستادی و اجرایی استان سمنان و شهرستان شاهرود و همچنین اعضای شورای اسلامی شهر شاهرود به واسطه حضور در این برنامه قدردانی می‌کنم.
او با بیان اینکه شاهد وحدت و همدلی بسیار خوبی در استان سمنان هستیم، عنوان کرد: امیدواریم با برگزاری چنین برنامه‌هایی شاهد اتفاقات بسیار خوبی در استان باشیم.
نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دغدغه‌ای تحت عنوان ناهماهنگی در استان سمنان وجود ندارد، گفت: درک متقابل مشکلات و مسؤولیت‌ها با رعایت اصل تفکیک قوا و حفظ استقلال و احترام جایگاه‌ها بین مسؤولان عالی استان وجود دارد و نمونه بارز آن نیز برگزاری همین جلسه است.
خانی خاطرنشان کرد: از مدیران حاضر در این جلسه انتظار داریم آنچه در توان اجرایی و مدیریتی آنان است، در همین جلسه به انجام رسانده و مشکلات مردم را برطرف کنند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار