خبرهای داغ:

بیانیه بازاریان آرادان در محکومیت اغتشاشگران در فتنه اخیر

اصناف و بازاریان شهرستان آرادان در محکومیت اغتشاشگران در فتنه اخیر بیانیه ای صادر کردند.
کد خبر: ۹۴۶۳۹۶۱
|
۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آرادان، متن این بیانیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
مسلما خداوند از مومنان دفاع میکند و قطعا خداوند هیچ خیانتکار ناسپاس رادوست ندارد. (سوره حج)
اقدامات اساسی این انقلاب اسلامی که درحال پیشرفت و پیشبرد اهداف والا ست،جهت مهیا سازی یک میهن متمدن و تمدن ساز میباشد وباعث ناراحتی برخی از جلادان تاریخ شده است. این گام‌های پرصلابت و استوار نتیجه انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران که باعث رام کردن امواج دریای پرتلاطم و وحشی شده است.
در این میان سودجویانی قلیل ، با تحریک جوانان خام و رسانه های بی بند و بار غربی و عبری بنا به خواسته های توهم برانگیز شان باعث اتفاقات و شایعاتی همچون کشته سازی ، اغتشاشات و غیره و غیره می‌شود. این طایفه بدور از اندیشه و خرد نمی‌دانند با توهین به مقدسات و احکام الهی و دست به آشوب زدن ، همچون فتنه های نافرجامشان که سالهای سال و پی در پی مانند خالک بازی های بی‌ثمر و ابتر است مثل همیشه برایشان بدون پایان است .

تکرار این آتش بازی ها و خاله خرسی ها فقط و فقط سیلی به صورت سردمداران نظام‌های پوشالی همچون آمریکا ، اسرائیل و احزاب دگرگون شده غربیست .

اما ما امت حزب الله (اصناف و بازاریان) همیشه در صحنه و در مقابل شما که جماعتی خائن و بعضا فریب خورده هستید خواهیم ایستاد و تا به پای آخرین قطره خون مان همچون شهیدان و صالحان راه انقلاب ازاین،مرزوبوم و مقدسات و اعتقادات جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهیم کردو همه شماایران ستیزان بدانید مابااتحادقومیتی و ملیتی بازهم به شما سیلی محکمی خواهیم زد.

تکرارمیکنیم...
تکرارمیکنیم ماملت ایرانی هستیم و اصناف و بازاریان متحدبامردم همانندگذشته،ازاین انقلاب تبعیت و درکناررهبرفرزانه این انقلاب امام خامنه ای خواهیم ایستاد و باجدیت تمام ضمن محکوم کردن فتنه گران و اغتشاش گران و باحفظ آرامش و بصیرت تمام نقشه های شوم غربی ها و استکبارجهانی را نقش برآب میکنیم.
حافظان امنیت نیروی انتظامی و بسیج
امنیت و آرامش یک نعمت بی بدیل ازجانب خداوندمتعال وحافظان این امنیت پیام آوران این نعمت خدادادی هستند.

خداراشاکریم که ازیمن وجودپربرکت شماایرانی آزاد،آبادوسربلندداریم.

ضمن تشکر و خداقوت به حافظان امنیت به ویژه نیروی انتظامی قهرمان وبسیجیان دلاور که در هر عرصه ای بادرایت و اقتدار توانستید پای این انقلاب بایستید،قدردان شماهستیم و خواهیم بود.

وکلام آخر...
مقام محترم قوه قضائیه جناب آقای اژه ای
ازشما خواستاریم باتمام افرادی که سلامت جامعه اسلامی را برهم زدند و عناصرکوچک و بزرگ این فتنه هستندبرخورد قاطع اما طبق فرمایشات مقام معظم رهبری با درایت کامل به نوع جرم مرتکب شده برایشان مجازات لحاظ کرده و در رسانه اعلام و منتشرفرمایید تادرسی عبرت آموز برای رسانه های خودباخته وهمیشه بازنده غرب باشد.

نسال الله من التوفیق
۱۶مهرماه۱۴۰۱
اصناف و بازاریان شهرستان ارادان
سروان پاسدار سعیدرضایی
فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف و بارزیان شهرستان ارادان
محمدرضا عامری
رییس اتاق اصناف و بازریان شهرستان ارادان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار