خبرهای داغ:

دشمنان از ایران قوی می ترسند/ ولایتمداری رمز عبور از فتنه هاست

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار قرار دارد گفت: دشمنان از ایران قوی می ترسند.
کد خبر: ۹۴۶۳۷۳۳
|
۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰

دشمنان از ایران قوی می ترسند/ ولایتمداری رمز عبور از فتنه هاست

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سیدمحسن حسینی دیباجی در جلسه که با حضور نخبگان، ائمه جمعه و جماعت کالپوش و رئیس سیاست گذاری ائمه جمعه با موضوع جهاد تبیین و نهضت روشنگری در دهیاری روستای نردین برگزار شد، اظهار داشت: دشمنی و عداوت و کینه دوزی جبهه باطل مقابل جبهه حق پایان ناپذیر است.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر بیان کرد: دشمنان درصد تغییر و تحریف افکار و اذهان نسل جوان و نوجوان هستند؛ آنها می خواهند از این طریق ملت ایران را نابود کنند چرا که می دانند برای نابودی یک ملت باید آینده آن ملت را یعنی نسل جوان آن را نشانه گیری کنند همانگونه که در اغتشاشات اخیر نیز چنین عمل کردند.

وی با تأکید بر اینکه باید مراقبت باشیم و ضمن تقویت نقاط قوت در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و دیگر عرصه ها باید نقاط ضعفمان را نیز در این حوزه ها بشناسیم گفت: دشمنان و منافقان و مزدوران داخلی و خارجی حجاب را بهانه قرار دادند و سعی در ایجاد اغتشاش و برهم زدن امنیت و آسایش کشور داشتند و برای رسیدن به این هدف خود تبلیغات گسترده ای را سال هاست آغاز کرده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان بیان کرد: جایگزین کردن سبک زندگی غربی به جای سبک زندگی اسلامی ایرانی یکی از اهداف دشمنان است و آنها با تغییر ذائقه ها سعی در رسیدن به این هدف شوم خود هستند.

حجت الاسلام دیباجی با بیان اینکه رواج بی حجابی و بی عفتی در کوچه و خیابان هدفی است که دشمنان دنبال می کنند گفت: کشور ایران در مسیر رشد و پیشرفت و استقلال قرار دارد و همین امر مایه عصبانیت دشمن شده است آنها چشم دیدن ایران قوی را ندارند و می خواهند ایران وابسته به دیگر کشورها باشد.

وی بیان کرد: ملت ایران اما ایستاده است و این ایستادگی و مقاومت خود را در دوران هشت سال دفاع مقدس به خوبی نشان داد و از آن امتحان بزرگ سربلند بیرون آمد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان بیان کرد: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس در برابر یک کشور یعنی رژیم بعث عراق و صدام قرار نداشت بلکه در برابر 27 کشوری که با یکدیگر برای نابودی این انقلاب و نظام متحد شده بودند ایستادگی کرد.

حجت الاسلام دیباجی با اشاره به دستاوردهای بی شمار انقلاب و نظام گفت: این دستاوردها باید به نسل جوان و نوجوان امروز گفته شود.

وی گفت: جنگ سخت هشت ساله، جنگ نرم، جنگ اقتصادی و دیگر فتنه ها و دشمنی هایی که دشمنان این انقلاب و نظام علیه ملت ایران روا داشته اند همگی با صبر و استقامت و پایدار ملت صبور و همیشه در صحنه ایران به پشتیبانی رهبر معظم انقلاب با شکست مواجه شد و ملت ایران از این فتنه ها سربلند بیرون آمد و امروز نیز رمز پیروزی قطعا در ولایتمداری و گوش به فرمان رهبری بودن و  بصیرت است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار