خبرهای داغ:

مسئولین باید همراه مردم باشند/استفاده از همه ظرفیت‌ها برای پیشرفت کشور

شاهرود_ نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر همراه شدن مسئولین با مردم برای رفع مشکلات گفت: ما از خدا می‌خواهیم استان ما و سایر استان‌ها پیشرفت کند.
کد خبر: ۹۴۵۶۰۱۱
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷

مسئولین باید همراه مردم باشند/استفاده از همه ظرفیت‌ها برای پیشرفت کشوربه گزارش خبرنگار بسیج، علی اصغر خانی در نشست شورای اداری شهرستان شاهرود در سالن اجتماعات شرکت معادن ذغال سنگ البرز شرقی با اشاره به اینکه در سراسر جهان دولت‌ها امروز با مشکلات اقتصادی روبرو هستند و کشور ما نیز مستثنی نیست، افزود: باید مسئولین همراه مردم باشند حتی با یک خنده یا گریه چرا که در بازدید‌ها می‌بینیم برخی خانواده‌ها در فشار شدید هستند.
او با بیان اینکه باید بودجه‌ها جذب شود، افزود: زمانی ما با کمبود قیر مواجه بودیم، اما الان قیر رایگان داریم، اما نمی‌توانند جذب کنند و حتی سال مالی را از پایان خرداد به پایان شهریور ماه آوردیم تا جذب انجام شد و باید مسئولین به این مهم در راستای خدمت بهتر به مردم توجه کنند.
نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس با تاکید بر توجه به در بخش خصوصی در جذب منابع و اعتبارات، به برخی کارشکنی‌ها در مرکز استان اشاره کرد و افزود: مرکز استان باید پشتیبان شهرستان‌ها باشد نه هبو و سنگ اندازی کند.
خانی به تبصره ۱۸ مصوب شده در مجلس نیز اشاره کرد و افزود: برای جذب تسهیلات بانکی در کل کشور و همه استان‌ها محدودیتی وجود ندارد و همه می‌توانند با تلاش جذب کنند و این مهم در کارگروه رفع موانع تولید استانی باید انجام تا کمک به بخش خصوصی گردد.
او با تاکید بر اینکه ما به عنوان نماینده از ظرفیت کشوری استفاده می‌کنیم و باید شهرستان از این مهم با کمک مسئولین محقق شود اظهار کرد: ما از خدا می‌خواهیم استان ما و سایر استان‌ها پیشرفت کند، چون اشتغال و پیشرفت آن‌ها نفع برای ما دارد.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بر استفاده از ظرفیت همه استان برای پیشرفت استان و زدودن اختلافات تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار