خبرهای داغ:
با حضور مدیر عامل کانون مهر مانا صورت گرفت؛

اختتامیه طرح «جوانه های صالحین» پایگاه راضیه (س) دامغان

دامغان_ آیین اختتامیه طرح تابستانی «جوانه های صالحین» پایگاه راضیه (س) حوزه ریحانه النبی (س) شهرستان دامغان با حضور سید حسین شاهچراغ مدیر عامل کانون مهر مانا شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۴۸۳۶
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سید حسین شاهچراغ مدیر عامل کانون مهر مانا شهرستان دامغان در آیین اختتاميه جوانه‌های صالحین پایگاه راضیه «س» شهرستان اظهار کرد: همه انسان‌ها دارای استعداد هستند که ممکن است در مسیر پیش روی خود با موانعی روبه رو شوند و این موانع سدی در برابر پیروزی آنان باشد.

شاهچراغ بیان کرد: برنامه‌ریزی در جهت شکوفایی استعدادها، پرورش و حمایت از این استعدادها در جهت نمایان شدن از اهداف این تشکل می باشد.

وی افزود: کمیته‌های تخصصی فرهنگی، هنری، ورزشی و مهارتی برای شناسایی نحوه حمایت از استعدادها روشی است که رسیدن به هدف را ممکن می سازد.

در ادامه فریده السادات شاهچراغ فرمانده پایگاه راضیه (س) از حوزه ریحانه النبی (س) شهرستان دامغان با بیان اینکه بعد از 3 ماه طرح «جوانه های صالحین» به کار خود پایان داد بیان کرد: این طرح با هدف پربار کردن اوقات فراغت، کادرسازی، کشف استعدادها، معرفت بخشیدن و افزایش مهارت متربیان برگزار شد.

شاهچراغ با اشاره به اهداف این طرح گفت: توانمند سازی بسیجیان در سطوح مختلف در قالب محورهای قرآنی، ورزشی، علمی و فرهنگی، فضای مجازی، هنری، سبک زندگی، تفریحی و ورزشی در سطح مساجد از مهمترین اهداف طرح تابستانی «جوانه های صالحین» بود.

وی گفت: در این طرح مربیان کانون مهر مانا، کانون فکری و پرورشی کودکان شهرستان، روحانی روستا، سرگروه ها و مربی پایگاه و مربیان فنی و حرفه‌ای حضور داشتند.

فرمانده پایگاه راضیه (س) تصریح کرد: طرح تابستانی «جوانه های صالحین» به طور رسمی از 1 تیرماه آغاز و تا 10 شهریور در پایگاه، مدرسه و مسجد با حضور مربی، سرگروه ها و متربیان برگزار شد و همچنان این برنامه‌ها با برنامه‌ریزی برای فصل و پاییز و زمستان ادامه خواهد یافت.

شاهچراغ با اشاره به اینکه مدیریت بخش اعظم برنامه ها با متربیان و سرگروه های توانمند پایگاه بود عنوان کرد: فن بیان و مهارت های ارتباطی، آموزش قرآن، نقاشی، نقالی، سفالگری، مشاوره،داستان نویسی، برنامه های تفریحی و ورزشی، سبک زندگی و فضای مجازی از جمله برنامه های طرح «جوانه های صالحین» بود.

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیین اختتامیه جوانه‌های صالحین با حضور سید حسین شاهچراغ مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان سمنان و مدیر عامل کانون مهر مانا شهرستان دامغان، حسين امینیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، سرهنگ سید روح الله تقوی فرمانده حوزه کویری فجر، مربیان، متربیان و والدین در نمازخانه مدرسه ادب روستای حسن آباد شهرستان برگزار و در پایان از متربیان فعال، سرگروه ها و مربیان تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار