خبرهای داغ:

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: امام رضا(ع) تنها به شیعیان و مسلمانان خلاصه نمی شود و جایگاه فراملیتی دارد

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه ائمه اطهارو به ویژه امام رضا(علیه السلام) جایگاه ویژه در جوامع بین المللی دارند ،گفت: عنایات ائمه اطهار(علیه السلام) بهانه‌ای است تا به دنبال هدایت صورت گیرد.
کد خبر: ۹۴۳۸۴۶۶
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴



به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی در دیدار با خدام حرم مطهر رضوی ضمن تبریک میلاد حضرت ثامن الحجج امام رضا (علیه السلام)، گفت: ائمه اطهار (علیه السلام) و به ویژه امام رضا (علیه السلام) جایگاه ویژه و بین المللی دارند.

امام جمعه بیرجند تاکید کرد: امام رضا (علیه السلام) جایگاه فراملیتی بوده و تنها به شیعه و مسلمان خلاصه نمی‌شود به طوری که عالم اهل سنت شیخ عبدالرحمن جامی در وصف امام هشتم شعر سروده که مبتنی بر آیات قرآن و تفسیر و ارزش‌های شناخته شده در اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی، بیان کرد: در جوامع ارامنه و مسیحیان نیز امام هشتم وجود دارند و حتی مراسم عزاداری امام رضا (علیه السلام) که توسط مسیحیان انجام می‌شود بسیار گرم و دلنشین است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از آنچه در تاریخ ثبت شده یا نشده عنایت‌های زیادی از ائمه اطهار و امام رضا (علیه اسلام) وجود دارد، اما نباید این عنایت‌ها را به عنوان مسئله پزشکی نگاه کرد بلکه این عنایات و معالجات بهانه است تا به دنبال هدایت صورت گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار