خبرهای داغ:
در اختتامیه ماه مبارک رمضان صورت گرفت

افطاری ۱۵۰ کودک قرآنی شرکت کننده در مراسم جزء خوانی قرآن مسجد جامع شهر آیسک

حجت الاسلام عربی: استفاده از ظرفیت حلقات صالحین کودک و نوجوان، همراهی، کمک و تلاش مجدانه اعضای شورای قرآنی شهر و پیش بینی برنامه های تشویقی در تشکیل و رونق این جلسات قرآنی بسیار موثر بوده است.
کد خبر: ۹۴۲۹۹۷۵
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴

بر اساس شورای برنامه ریزی قرآنی شهر آیسک متشکل از ستاد نماز جمعه، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج شهر آیسک و قرارگاه شهید قرنی راه اندازی و تشکیل جلسات و محافل قرآنی ویژه کودکان و نوجوانان در کنار دعوت نوگلان قرآنی به جلسات و محافل قرآنی ماه مبارک رمضان بزرگسالان در سطح شهر از جمله مهمترین برنامه های این شورا در طول ماه رمضان بوده است. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهرستان سرایان حجه الأسلام عربی مسئول شورای قرآنی شهر آیسک بیان کرد استفاده از ظرفیت حلقات صالحین کودک و نوجوان، همراهی، کمک و تلاش مجدانه اعضای شورای قرآنی شهر و پیش بینی برنامه های تشویقی من جمله: توزیع کارت شرکت در جلسات، امتیازدهی به دانش آموزان بر اساس میزان حضور و تشویق فعالین، در تشکیل و رونق این جلسات قرآنی بسیار موثر بوده است.

وی ادامه داد اداره این جلسات و جزخوانی آیات نورانی قرآن کریم به صورت روزانه توسط خود کودکان و نوجوانان در اشتیاق و شرکت مستمر قرآن آموزان بسیار اثربخش بوده است.

در پایان ماه مبارک رمضان و در اختتامیه جلسه قرآنی کودکان و نوجوانان بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته و در راستای تکریم نوگلان قرآنی، مراسم افطاری ۱۵۰ کودک شرکت کننده در مراسم جزء خوانی قرآن مسجد جامع شهر آیسک در محل حسینیه شهدای این شهر برگزار شده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها