خبرهای داغ:
حاجی بابایی:

امروز باید برای نظام جمهوری اسلامی روی مین رفت/ سرمایه اجتماعی ما آسیب دیده و باید ترمیم شود

همدان-نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: باید به دولت کمک کنیم، اگر امروز کمک نکنیم چه زمانی می‌خواهیم کمک کنیم؛ نباید نظام مقدس جمهوری اسلامی سیاه نشود و امروز باید برای نظام، روی مین رفت.
کد خبر: ۹۴۲۹۰۹۲
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حمیدرضا حاجی بابایی در جمع مردم روزه‌دار دارالمومنین همدان در راهپیمایی روز قدس ضمن تبریک روز قدس با بیان اینکه امروز ملت بزرگ ایران حماسه بزرگ و تاریخی آفریدند، اظهار کرد: اخبار رسیده حاکی از این است که ملت بزرگ ایران امروز یکپارچه به پا خاستند تا بگویند ما پشت سر رهبرمان، امامانمان، کربلا و عاشورا بوده و هستیم و خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه قدس، طریقه معراج پیامبر (ص) است و سوره اسراء در قرآن برای مردم بنی‌اسرائیل و نوع عملکرد تعریف و تبیین شده است، اظهار کرد: در پیشانی این سوره یک آیه خودنمایی می‌‌کند که در این آیه بیان شده پیامبر(ص) از مکه مقدس ترین سفر را آغاز کرد و بیت‌المقدس عبور کرد و به معراج رسید و در این سفر خدا را به زبان حضرت علی (ع) دید و می‌‌خواهد بگوید که مکه و بیت‌المقدس، مقدس هستند و بزرگترین سفر تاریخ انجام شد تا پیامبر (ص) همه حقایق هستی را در معراج ببیند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز یکی از اماکن مقدس ما گروگان رژیم پست صهیونیستی است که ۷۴ سال بر این مکان سیطره پیدا کرده و ۱۰۰ سال است که مردم فلسطین با انگلیس و آمریکا مبارزه می‌‌کنند، عنوان کرد: امروز مردم فلسطین مصداق واقعی آیه ۷۵ سوره نساء هستند که در این آیه لحن توبیخ است و خدا می‌‌فرماید چه بلایی بر سر شما آمده که مظلوم را می‌‌بینید و اقدامی نمی‌‌کنید؟ این آیه برای همه کسانی است که مظلوم را ببینند و به پا نخیزند، هر گوشه دنیا مظلومی وجود داشته باشد، قرآن مسلمانان را توجیه می‌‌کند که باید به آنان کمک کند.

وی با بیان اینکه بیت المقدس بیت اول مسلمانان و موحدان در دست رژیم غاصب صهیونیستی است، گفت: رژیم صهیونسیتی اعتقاد دارد که مردم اسرائیل از تمام مردم دنیا برتر است، بقیه ملت‌‌های دنیا خادم آنها هستند و باید از دجله تا فرات را در اختیار داشته باشند و پشتیبانی انگلستان و آمریکا را دارند.

حاجی بابایی با اشاره به اینکه رژیم صهیونسیتی اعتقاد دارد همه رسانه‌های بین المللی در اختیار آنها باشد، افزود: امروز بیش از ۲۵۰ رسانه بین المللی با خط و مشی رژیم صهیونسیتی و ابر قدرت‌ها به زبان فارسی علیه مقر مسلمانان یعنی ایران اسلامی تبلیغات و هجمه می‌کنند و به راحتی مردم را به خاک و خون می‌کشانند.

وی با بیان اینکه خدا یک رهبر الهی برای فلسطین فرستاد و این رهبر جاودانه است، یادآور شد: امام راحل در سیزدهم ماه رمضان سال ۱۳۵۸ پس از بمباران جنوب لبنان توسط نیروهای اسرائیل، آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس نام گذاری کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیام قرآن یکپارچه پیام انسانی و الهی است، عنوان کرد: قرآن با صراحت و با لحن توبیخ مسلمانان را ترغیب می‌کند هر گوشه‌ای از دنیا کسی مظلوم واقع شود باید به کمک مظلوم بشتابیم.

وی با اشاره به اینکه نتیجه روزه ماه مبارک ما تقوا و نتیجه تقوا هدایت، حکمت و بصیرت است، گفت: اگر نماز شب به بصیرت و به ایستادگی در برابر ظالم تبدیل نشود فایده‌ای ندارد و راهی که به امام ختم نشود ضلالت و گمراهی است.

حاجی بابایی افزود: به همین دلیل است که امام مسلمین قیام می‌کند و حرکت فلسطین را که عربی، صهیونیستی است به حرکت جهانی تبدیل می‌کند و یک جهان در مقابل رژیم صهیونسیتی ایستاده است.

وی با اشاره به فرمایشات امامین انقلاب مطرح کرد: رژیم صهیونیستی مثل یخ هر روز آب می‌شود و در طول ۵۰ سال گذشته در تمام حملات شکست خورده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جنگ ۲۲روزه، ۱۱ روزه و ۳۳ روزه را با حرکت انقلاب اسلامی رژیم صهیونسیتی را به عقب نشینی وادار کرد، مطرح کرد: صدها رادیو بیگانه فارسی بیست و چهار ساعت علیه نظام جمهوری اسلامی، رهبری، قرآن و ملت ایران تبلیغ منفی می‌کند که اگر این هجمه را برای هر ملتی انجام می‌دادند یک نفر در روز قدس حاضر نمی‌شد.

وی با اشاره به اینکه امروز وجود میلیون‌ها جوان در کشور از تولیدات انقلاب اسلامی است، ابراز کرد: این جوانان بعد از شهادت شناخته می‌شوند.

حاجی بابایی با تاکید بر اینکه رمضان برای همدان قله تاریخ همدان است، گفت: بنا به فرموده شهید سلیمانی در همدان، ۲۱ تا ۲۳ ماه رمضان، همدانی‌‌ها محاصره عراق بر نیروهای ایرانی را شکستند و ۷۰۰ شهید و جانباز دادند و صدام به تلافی این شکست سنگین، نماز جمعه همدان را که به امامت آیت الله نوری همدانی برگزار شده بود بمباران کرد و ۲۵۹ نفر را شهید و جانباز کرد.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور، عنوان کرد: مردم هزینه‌های گزاف دادند و هر چه داشتند پای انقلاب گذاشته‌اند و امروز سخت‌ ترین شرایط را تحمل می‌‌کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با آمریکا تمام قدرت خود را به کار گرفتند که ملت ایران را محاصره اقتصادی کنند، یادآور شد: امروز ۲۵۰ شبکه بین‌المللی علیه دولت مردمی کار می‌‌کنند.

وی با بیان اینکه کار کردن سخت است، ادامه داد: مسئولان برای حل مشکلات، شبانه‌ روزی تلاش می‌‌کنند و زندگی خود را فدا کرده‌اند که جلوی اقدامات ناجوانمردانه صهیونیست و آمریکا را بگیرند.

حاجی بابایی با اشاره به اینکه درست است که دولت اشکالاتی هم دارد، تاکید کرد: اگر امروز کمک نکنیم چه زمانی می‌خواهیم کمک کنیم؛ نباید نظام مقدس جمهوری اسلامی سیاه نشود و امروز باید برای نظام، روی مین رفت.

وی با بیان اینکه ما اعتقاد داریم افرادی در ۴۳ سال گذشته به عنوان مسئول انتخاب شدند و به فکر خود و خانوادشان بودند و پا روی خون شهیدان گذاشتند، ادامه داد: این افراد کم هستند که نظام مقدس و خون شهیدان را مورد سوال قرار دادند.

نمایئده مردم همدان و فامنین ذدر مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در این کشور فراوان هستند افرادی که خدمت می‌کنند، ابراز کرد: ما آمدیم و نشان دادیم هرچه داریم فدای نظام است و اگر چیزی برای خودمان خواستیم ملعون‌‌ترین افراد هستیم و همه باید کمک کنیم و یک سر سوزن عقب ‌نشینی نمی‌‌کنیم.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر میان افغانستان و ایران گفت: آمریکا به دنبال مین‌‌گذاری در اطراف ایران است و تمام تلاش خود را به کار گرفت تا درگیری میان افغانستان و ایران صورت بگیرد اما ما باید همه را متحد کنیم ما جنگ دوست نداریم اما اگر قرار است جنگی صورت بگیرد باید بین خودشان باشد.

حاجی بابایی با بیان اینکه بودجه ۱۴۰۱ بودجه مردم و نظام است، تصریح کرد: در این بودجه ۲۵۰ هزار میلیارد تومان برای کنترل قیمت‌ها در اختیار دولت قرار داده شده است.

وی مطرح کرد: امسال دولت اراده کرده است ۲ میلیون واحد مسکونی در سطح کشور بسازد که در مجلس ۳۰ هزار میلیارد تومان به دولت برای هر استانی یک هزار میلیارد تومان کمک کردیم که قرار است در شهر همدان ۵۰ هزار واحد مسکونی کلنگ زنی شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امسال ۲۵ هزار میلیارد تومان با اذن رهبر برای حفظ نظام و کمک به بیماران صعب العلاج اختصاص داده شد، گفت: امسال برای بیمه رایگان ۶ میلیون نفر در کشور که تحت پوشش کمیته و بهزیست نیستند بودجه اختصاص یافته است.

وی ابراز کرد: روزی که معیشت مردم درست شود به طور قطع زیباترین روز دولت مردان است.

حاجی‌بابایی با بیان بر اینکه باید به دولت تذکر بدهیم اما پشتیبانی کنیم، گفت: حضور نماینده ولی فقیه جوان در استان همدان باعث افتخار است که در جوانی به اندازه ۷۰ سال پختگی استان را مدیریت می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه استاندار با قوت کار می‌کند، عنوان کرد: امروز بالاترین عبادت و فریضه خدمت به مردم است؛ امسال با تمام مدیران از ابتدا جلسه گذاشتیم و انتظار داریم سطح کار کردن بالاتر برود و شرایط را  بررسی می‌کنیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یک هزار و 100 میلیارد تومان برای آب‌رسانی به مردم در نظر گرفته شده و اتوبان بزرگ همدان به غار علیصدر و همدان به تویسرکان آغاز خواهد شد، گفت: در استان اشکالاتی وجود دارد اما همه با هم کار می‌کنند و وضعیت استان را باید به شدت ترقی دهیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در استان خاطرنشان کرد: کارهای بزرگ زیرساختی در دست کار است اما به دلیل مشکلات معیشتی خجالت می‌کشیم آن‌ها را بیان کنیم.

حاجی بابایی ابراز کرد: ملت ایران در پیشگاه خدا عزت دارد و نظام را همین افراد سرپا نگه داشته اند.

وی با بیان اینکه سرمایه اجتماعی ما آسیب دیده و باید ترمیم شود، گفت: نگاه من به همه مردم نگاه یک معلم است و همه را خوب می‌بینیم جز کسی که عملا در مقابل انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهید سلیمانی نماد انقلابی‌‌گری در جمهوری اسلامی است چرا که ملت ایران را یکپارچه هم قبول داشت هم دوست داشت، خاطرنشان کرد: دست و پای همه مردم را می‌بوسم که امروز برای دفاع از امام مظلوم قدم برداشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات