خبرهای داغ:
برپایی موکب پخت نان ویژه زائرین حرم رضوی

برپایی موکب پخت نان حضرت زینب (س) شهر آیسک در حرم مطهر امام رضا (ع)

موکب پخت نان حضرت زینب (سلام الله علیها) شهر آیسک از توابع شهرستان سرایان استان خراسان جنوبی از اول ماه مبارک رمضان در حرم مطهر امام رضا (علیه السلام) مستقر شده و اقدام به پخت نان می نماید.
کد خبر: ۹۴۲۷۴۲۰
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهرستان سرایان به درخواست آستان قدس رضوی، موکب پخت نان حضرت زینب (سلام الله علیها) شهر آیسک از توابع شهرستان سرایان استان خراسان جنوبی از اول ماه مبارک رمضان در حرم مطهر امام رضا (علیه السلام) مستقر شده و اقدام به پخت نان می نماید.

 علمدار مسئول موکب حضرت زینب (سلام الله علیها) شهر آیسک مطرح گفت ۶۰ نفر از خواهران نان پز و عوامل خدماتی طی سه مرحله به صورت‌ هر گروه بیست نفره به مدت ده روز در مکان پیش بینی شده در باب الجواد حرم مطهر رضوی تا پایان مبارک رمضان اقدام به پخت نان می نمایند.

به گفته وی در این اقدام جهادی خواهران، روزانه به طور متوسط یک هزار قرص نان رایگان پخت و تحویل مهمانسرای حرم امام رضا (علیه السلام) می شود که در وعده افطار برای پذرایی از زائران رضوی به مصرف می رسد.

این موکب علاوه بر پخت نان طی سه سال گذشته در دهه آخر ماه صفر در حرم مطهر رضوی، سالیان قبل نیز در ایام اربعین در جوار حرم مطهر امامین جوادین در کاظمین اقدام به پخت نان می نموده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها